FANDOM

“House of Aliens”
Sezon 1, Odcinek 41
Odcinek 41
Informacje
Polska premiera

5 sierpnia 2011

Premiera w USA

2 lutego 2011

Dom Kosmitów

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Time

Następny

House of Masks

House of Aliens to czterdziesty pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

"Sibuna" zauważyła, że na ścianie pojawił się napis "Przebudzić głos". Po odczytaniu go znika... Następnego dnia rano, gdy Nina się budzi, ogląda zdjęcie w swoim medalionie. Postanawia odwiedzić Sarę. Podczas długiej przerwy, gdy jest już w domu opieki, staruszka mówi o dwóch krokach w przód i trzech krokach wstecz, po czym oznajmia, iż zawiodła tatusia, bo nie odnalazła go. Mówi jeszcze, że Nina ma wielką potęgę. Na koniec radzi jej, żeby słuchała szeptów. Dziewczyna postanawia wrócić do Domu Anubisa. Na strychu, wyciąga z kryjówki za ścianą obraz. Dokładnie go ogląda. Po chwili na podłogę z pułki spada stare pudło, a z niego wypada gazeta. Ciekawska Amerykanka czyta artykuł w niej zawarty. Jest on o otwarciu Domu Anubisa przez Victora Rodenmaara Jr., Rufusa Zeno oraz Sarę Frobisher-Smythe. Dziwnym trafem mężczyźni wyglądają obecnie tak samo, zaś tylko córka archeologów się postarzała...

Tymczasem w szkole, Alfie cały czas nosi zielone, gumowe rękawiczki, które mają chronić go przed kosmitami. Na lekcji francuskiego, pani Andrews czyta wiersz, w którym jest mowa o gadach. Lewis ma podejrzenia, że nauczycielka jest kosmitką. Po chwili rzuca się na nią. W końcu Fabian wyjawia przyjacielowi prawdę, że UFO nie istnieje.

Wcześniej, Alfie wywieszał po szkole plakaty wyborcze, na których widać umięśnioną Marę. Nastolatka i Amber zauważają zdjęcia. Wściekła Jaffray zmienia je na swoje, po czym odchodzi. Później Jerome zmienia je na swoje.

Mick wraca po zawodach do Domu Anubisa. Mara jest bardzo szczęśliwa, w dodatku chłopak proponuje jej, żeby została jego dziewczyną, ku niezadowoleniu Amber.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Aliens, kliknij tutaj.