FANDOM

“House of Attitude”
Sezon 1, Odcinek 2
Odcinek 2
Informacje
Polska premiera

11 czerwca 2011

Premiera w USA

1 stycznia 2011

Dom Postawy

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Secrets

Następny

House of the Black Bird

House of Attitude to drugi odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Victor słyszy hałas kłócących się dziewczyn. Oznajmia, że Joy opuściła Dom Anubisa, a Nina od dzisiaj będzie zajmować jej pokój.

Przychodzi czas na obiado-kolację. Patricia opowiada o incydencie z nową. Twierdzi, że ma ona coś wspólnego ze zniknięciem Joy. Nina schodzi na dół. Wszyscy zachowują się oschle wobec jej osoby, z wyjątkiem Fabiana. Patricia od początku zachowuje się wobec niej źle. Gdy Amber wychodzi z jadalni, Nina siada na jej miejscu, ku niezadowoleniu naszej buntowniczki. Podczas posiłku, Alfie i Jerome wygłupiają się, rzucając w siebie jedzeniem. Patricia postanawia się dołączyć i wylewa wodę na sweter Niny. Victor wchodzi do jadalni. Oznajmia Amerykance, że jest do niej telefon. Dziewczyna odbiera. To dzwoni jej babcia. Nina kłamie, że wszystko jest w porządku, a ludzie są mili. Po rozłączeniu się, zaczyna płakać. Fabian zauważa to. Chce ją pocieszyć, jednak Nina wychodzi z holu.

Patricia idzie do gabinetu Victora. Żąda jakiegokolwiek kontaktu z Joy, jednak on się nie zgadza. Przystępuje jedynie na "prośbę" o odesłanie rzeczy nastolatki. Właściciel domu jednak nie spełnia tego. Wręcz przeciwnie. Podpala rzeczy Joy...

A co w pokoju panny Jaffray i Millington? Mara czyta jedną ze swoich książek, natomiast Amber zmywa makijaż. Do pokoju wchodzi Mick. Jego dziewczyna jest zachwycona jego odwiedzinami i załamuje się, gdy chłopak zdradza, że przyszedł do Mary. Prosi on przyjaciółkę o pomoc w chemii, ponieważ ma nie najlepsze oceny. Mara zgadza się. Amber jest trochę zazdrosna, ponieważ nie podoba jej się perspektywa korepetycji Micka u innej dziewczyny.

Victor przychodzi na środek holu. Tradycją jest, że po dziesiątej wieczorem daje uczniom 5 minut na ostatnie przygotowania do snu, a później chce usłyszeć odgłos spadającej szpilki. Mick wraca z pokoju Mary i Amber do siebie. Minutę później na dół na korytarz chłopców wraca Alfie. Tymczasem Patricia myje zęby. Zauważa, że lustro zaparowało i pojawił się napis "Pomóż mi! Joy"...

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Attitude, kliknij tutaj.