FANDOM

“House of Cat-Nap”
Sezon 1, Odcinek 21
Odcinek 21
Informacje
Polska premiera

8 lipca 2011

Premiera w USA

18 stycznia 2011

Dom Porwania

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Tom Poole

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Kidnap

Następny

House of Cameras

House of Cat-Nap to dwudziesty pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Wieczorem, "Sibuna" opowiada Patricii o wszystkim, co się działo do tej pory. O Sarze, medalionie, laboratorium w piwnicy... rozmowę przerywa Victor. Każe wszystkim wracać do pokoi, ponieważ za kilka minut cisza nocna.

Podczas lekcji chemii, pan Sweet mówi o różnych substancjach i eliksirach. W pewnej chwili Amber pyta go, czy można zrobić serum młodości z kota. Lekko zaskoczony mężczyzna mówi, że takie metody stosowano w średniowieczu, lecz nie przynosiły one skutków, po czym szybko wraca do lekcji. Podczas przerwy nastolatka stwierdza, że zachowanie nauczyciela było co najmniej dziwne. Fabian sądzi, iż powinni mieć wsparcie dorosłej osoby. Jakiś czas później, Amber i Patricia wymykają się ze szkoły do piwnicy. Po jakimś czasie szukania, panna Millington zauważa na stole kota, którego kilka dni temu znalazła. Dziewczyna jest szczęśliwa, jednak szczęście zmienia się wkrótce w łzy, ponieważ... zwierzę jest wypchane. Amber krzyczy, po czym ucieka z piwnicy, a Patricia za nią. Trudy usłyszała wrzaśnięcie nastolatki i natychmiast pobiegła do kuchni, gdzie zastaje zapłakaną Amber. Nastolatka zaczyna opowiadać o kocie. Opiekunka rząda wyjaśnień od Patricii. Dziewczyna mówi jej, żeby porozmawiała z Victorem. Zrozpaczona Amber prosi Trudy o pomoc. Kobieta oczywiście się zgadza.

W szkole, Fabian stara się rozpracować zagadkę z liczbami na obręczy. Nina tymczasem martwi się o Patricię i Amber, które poszły do piwnicy. Chłopak uspokaja przyjaciółkę.

Później, rozpoczyna się kółko teatralne. Pan Winkler mówi, że nie mają aktualnie żadnej sztuki, którą mogliby odegrać na najbliższym przedstawieniu. Proponuje uczniom, żeby sami coś wymyślili. Amber od razu się zgłasza. Proponuje, żeby sztuka była o małej dziewczynce, której rodzice wyjechali do innego kraju, żeby pracować i zginęli, więc dzieckiem opiekował się wredny mężczyzna, który szukał skarbu ukrytego gdzieś w domu, a pod koniec wszyscy są szczęśliwi, bogaci, a czarny charakter ginie. Nauczycielowi bardzo podoba się pomysł. Po lekcjach, "Sibuna" jest zła na Amber, ponieważ prawie wygadała się na temat zagadki.

Fabian nadal pracuje nad kodem. Na kartce wypisuje różne kombinacje. Ciekawski Jerome czyta je. Jego podejrzenia stają się coraz większe. Gdy wychodzi, Amber informuje grupę, iż Trudy pomoże im w sprawie zagadki, więc mają wsparcie dorosłej osoby. Patricia stwierdza, iż należy zmusić Victora do pokazania im piwnicy, żeby wszyscy zobaczyli jego tajemne laboratorium. Jakiś czas później, "Sibuna" oraz Trudy czekają na Victora w salonie. Gdy właściciel domu przychodzi, opiekunka opowiada o kocie, znalezionego przez Amber w piwnicy. Victor potwierdza informację, iż zwierzę przybłąkało się do domu. Ponoć chciał je oddac do schroniska, jednak zdąrzyło uciec. Trudy proponuje zajrzeć do piwnicy. Victor sądzi, iż kobieta mu nie ufa i zaprowadza wszystkich w salonie w podziemia. Ku zdziwieniu "Sibuny" nie ma już laboratorium. Na dodatek - kot beztrosko biega po pomieszczeniu. Victor stwierdza, iż Trudy zrobiła się bardzo nie ufna, po czym ją zwalnia...

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Cat-Nap, kliknij tutaj.