FANDOM

“House of Chance”
Sezon 2, Odcinek 17
Senkharaaa
Informacje
Polska premiera

18 czerwca 2012

Premiera w USA

19 stycznia 2012

Dom Szans

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Peter Fearon

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Frauds

Następny

House of Divides

House of Chance jest to siedemnasty odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Senkhara podchodzi do Amber, i mówi jej, aby podała jej rękę. Amber zaczyna krzyczeć i budzi się przed dotknięciem przez Senharę Amber. Nina zapewnia ją, że Amber nie ma znaku anubisa i żałuję, że dała wciągnąć to wszystko Amber. Amber mówi, że jest świetnie. W szkole, Amber jest związana z Alfiem na dzień osła a Patricia jest związana z Eddiem. Mara upewnienia się, że wszystkie pieniądze, które Jerome będzie miał zostaną przekazane na ten dzień. Amber idzie z Alfiem do domu po rzeczy na loterie. W domu, Vera znalazła kostkę w pokoju Niny i Amber. Bada to, gdy Alfie i Amber są w pokoju po rzeczy. Vera próbuje ukryć sześcian, ale Alfie omyłkowo bierze ją jako nagrodę. Jak studenci wychodzą, Vera zrobić zdjęcie tej kostki na jej telefonie. Nina idzie do biblioteki, aby zobaczyć, czy Jasper lub Trudy chcieli by wesprzeć osiołki. Jasper dostaje smsa od Very która pisze mu, aby poszedł na loterie i żeby zdobył kostkę. Jasper przypadkowo rozlewa kawę na Ninę. Joy jest przy stoisku w dzień osła i jest proszona przez pana Sweeta, aby zajęła się organizacją otwarcia wystawy i przy balu maskowym. Amber i Alfie powrócili z nagrodami, ale Amber zachciewa się pójść do łazienki. Alfie i Amber trwali trzy godziny związani, ale Patricia i Eddiego nie pobili w tym. Eddie i Patricia wspólnie zdjeli pinate. Poppy wygrywa kostkę. Eddie i Partricia zwyciężyli na dzień osła , bo przywiązani byli razem przez sześć i pół godziny. Eddie nie chce dzielić się nagrodą z Patricią. Nina wraca i mówi Fabianowi, że nie ma kostki, ale gdy pojawia się Joy, Nina odchodzi. Fabian i Joy mówią o wierszu i Fabian mówi jej, że ten wiersz nie był dla niej, ale nie mówi jej, że był dla Niny. On kłamie i mówi, że to było zadanie domowe. Vera idzie do Victora i mówi, że znalazła klucz do piwnicy w jednym z pokoi i myśli, że studenci czegoś szukają. Victor mówi Verze, że szuka księgi izydy. Powrót do szkoły, Jasper kradnie kostkę z Poppy torebki i odchodzi nie odrywając zwroku od kostki kostki, i został złapany przez Fabiana.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Chance, kliknij tutaj.