FANDOM

“House of Charades”
Sezon 1, Odcinek 35
Odcinek 35
Informacje
Polska premiera

28 lipca 2011

Premiera w USA

27 stycznia 2011

Dom Szarad

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Hazard

Następny

House of Rendezvous

House of Charades to trzydziesty piąty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Próba ucieczki Patricii skończyła się niepowodzeniem. Dziewczyna sądzi, iż nie boi się Rufusa. Ten myśli inaczej. Tymczasem w Domu Anubisa, Nina sądzi, iż Patricii stało się coś złego. "Sibuna" idzie powiedzieć Trudy o zaginięciu nastolatki. Przestraszona opiekunka idzie z tym do Victora. Mężczyzna oznajmuje jej, iż Patricia jest z ciocią w szpitalu, gdzie przebywa jej wujek, który zasłabł. Młoda Amerykanka nie wierzy mu - w końcu panna Williamson sama wymyśliła ich wizytę.

W tym samym czasie, Patricia woła o pomoc w opuszczonej fabryce. Wraca Rufus. Sądzi, iż to nic nie da, mimo że to miejsce jest dokładnie 5 minut drogi z polany niedaleko domu. Nastolatka ma jednak haczyk - przed porwaniem zostawiła na drodze swój pierścionek. Ktoś go za pewne znajdzie i wpadnie na jej trop. Zeno stwierdza, iż z nią są same kłopoty. Ponownie zamyka ją samą.

W domu, Amber ma pomysł, jak odnaleźć Patricię. Zakradnie się do sypialni dziewczyny i poszuka czegoś w jej kostiumie z przedstawienia. Plan się udaje. W pokoju jest tylko Mara, która jest zajęta pisaniem listu z przeprosinami do Micka. Panna Jaffray pyta Amber, czy to dobry pomysł. Nastolatka proponuje jej wysłanie sms'a, po czym zabiera jakąś kartkę z kieszeni kostiumu Patricii i wychodzi. Wraca do Niny. Dziewczyny przeglądają znalezioną kartkę. Jest ona od Joy. Dowiadują się, iż przyjaciółki miały spotkać się na polanie. Nina i Amber idą tam, jednak po drodze muszą ukryć się w krzakach, ponieważ na drodze znajduje się Rufus. Zeno poszukuje czegoś w trawie. Gdy to znajduje, wraca do auta i odjeżdża. Martin i Millington wychodzą z ukrycia i rozglądają się dookoła. Amber przez przypadek wdepnęła w smar. I to jest trop, pozostawiony przez auto Rufusa. Dziewczyny idą tą drogą.

Fabian siedzi w szkole i uczy się w sali od chemii. Podczas pracy słyszy rozmowę nauczycieli przez oknienko, z którego widać korytarz. Chłopak podsłuchuje ich. Rozmawiają o jakimś planie, na który pan Sweet nie chce się zgodzić. Nina i Amber idą śladem smaru. Dochodzą do starej fabryki. Rufus tymczasem oddaje Patricii znaleziony w trawie pierścionek. Zeno słyszy rozmowę uczennic. Mężczyzna zabiera zakładniczkę i ukrywa się. Nina i Amber wchodzą do fabryki. Zauważają na fotelu resztki jedzenia i pierścionek Patricii. Rufus jest już przy wyjściu i w tym momencie Patricia krzyczy do przyjaciółek. Dziewczyny chcą jej pomóc, jednak Zeno zdąrzył zamknąć je w pustym domu...

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Charades, kliknij tutaj.