FANDOM

“House of Codes”
Sezon 1, Odcinek 31
Odcinek 31
Informacje
Polska premiera

22 lipca 2011

Premiera w USA

25 stycznia 2011

Dom Kodów

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Drama

Następny

House of Risk

House of Codes to trzydziesty pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Patricia była tak zdziwiona widokiem Joy na sali, że wykrzyczała jej imię. Cała widownia zaczyna szepczeć. Buntowniczka szybko inprowizuje, mówiąc iż Joy znaczy radość, która opuściła Egipt. Gdy dziewczyna schodzi ze sceny, pan Winkler ma do niej pretensje, że nie powiedziała swojej prawidłowej kwestii. Na scenę wchodzi Nina, która odgrywa rolę Sally (odzwierciedlenie Sary). Dziewczyna oznajmia, iż jej rodzice wyruszyli do Egiptu, zostawiając ją samą. Na scenę wchodzą rodzice Sally (w tej roli Mara i Mick). Żegnają się z córką, po czym odchodzą.

Tymczasem Fabian i Patricia obserwują za kulisami reakcję Victora na tematykę sztuki. Po chwili nastolatek wchodzi na scenę, jako Vincent (odzwierciedlenie Victora). Każe Sally wracać do pokoju, gdyż zaraz 22:00 - zachowuje się, jak właściciel Domu Anubisa przed właśnie tą godziną. Gdy para schodzi ze sceny, Nina szykuje się do wyjścia ze szkoły. Fabian mówi jej, że nie musi tego robić, a jak już, to on idzie z nią. Dziewczyna nie słucha przyjaciela i wychodzi ze szkoły. Patricia siedzi w garderobie i próbuje rozszyfrować wiadomość. Pan Rutter proponuje jej, żeby odczytała ją, patrząc w lustro. Nastolatka robi tak. Udaje jej się odczytać wiadomość. Wysłała ją Joy, dziewczyna chce spotkać się z Patricią o 21:00 niedaleko polany.

Gdy kończy się I akt, pan Winkler gratuluje wszystkim uczniom grającym w sztuce i zarządza przerwę. Tymczasem Nina jest już w gabinecie Victora. Próbuje otworzyć sejf, jednak kod, który podał dziewczynie Fabian, nie działa. Sprawy nie układają się najlepiej. Pan Winkler poszukuje Ninę, która zniknęła ze szkoły, podczas gdy nastolatka na marne próbuje otworzyć sejf. Patricia i Fabian zauważają, iż Victor wyszedł z sali, co może świadczyć tylko o jednym... Na domiar złego scena z kanarkiem, którego miała grać Amber jest niedopracowana i Jason usunął ją, więc Nina wchodzi na początku. Czy "Sibunie" uda się odkręcić to wszystko na swoją korzyść?

Patricia nadal obserwuje widownię. Amber podchodzi do niej i dowiaduje się, iż na sali jest Joy, co bardzo uszczęśliwia nastolatkę. W tym samym czasie, Nina rezygnuje z wpisywania tego samego kodu. Postanawia go poszukać w biurku Victora. Przeszukując szuflady, znajduje w jednej z nich duże, złote monety. Na każdej napisane jest imię każdego z uczniów mieszkających w Domu Anubisa. Dziewczyna słyszy hałas, z którego wynika, iż ktoś wrócił do domu. Chowa się szybko pod biurkiem. Do gabinetu wchodzi Victor...

Wcześniej, przed sztuką Mick biegnie na korytarz, gdzie znajduje się pani Robinson. Kobieta życzy mu szybko powodzenia, po czym wychodzi ze szkoły. Mara dobiega o sportowca i pyta, czy wszystko z nim w porządku. Campbell jest wściekły, gdyż istnieje ryzyko wyrzucenia go ze szkoły. Za kulisami sceny, Mick mówi Marze, że osoba, która wysłała panu Sweetowi zdjęcia musiała być wredna i nienormalna. Nastolatkę zaczynają dręczyć wyrzuty sumienia. Udaje jednak, że nic nie wie i pyta, co na nich było. Chłopak mówi, że to był tylko trening z panią Robinson, ale ktoś zmontował fotki tak, że świadczy o czymś. Jakiś czas później kończy się I akt. Wtedy Mara i Mick według scenariusza całują się. Wcześniej pan Winkler wytykał im, iż ta scena sztucznie im wychodzi, lecz teraz jest z nich zadowolony. Jednak para nadal się całuje i nie reaguje na obraźliwe uwagi Jerome'a, czy jęczenie Amber. Podczas przerwy Mick pyta Marę na osobności, czy chce zostać jego dziewczyną. Najmądrzejsza ze szkoły chce powiedzieć prawdę o zdjęciach, jednak przerywa jej pan Winkler, którzy poszukiwał Niny.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Codes, kliknij tutaj.