FANDOM

“House of Crushes”
Sezon 2, Odcinek 19
Jerome jako mumia
Informacje
Polska premiera

20 czerwca 2012

Premiera w USA

20 stycznia 2012

Dom miażdżenia

Scenarzysta

Bede Blake & Diane Whitley

Reżyser

Peter Fearon

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Divides

Następny

House of Vertigo

House of Crushes jest to dziewiętnasty odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Nina, Fabian i Amber czołgają się przez szczelinę z której powoli zamyka się sufit, ale w ostatniej chwili uciekają od tunelu po drugiej stronie. Pułapka zaczyna ponownie iść w górę i widzą na podłodze jakąś siatkę. Słyszą głos Roberta Frobishera Smytha która mówi : Pokonaj sieć zrób krok lub skok, w całości przejdź nie ruszaj w bok w grę w klasy każdy zagrać musi inaczej sufit go udusi " Amber próbuje zagrać w klasy, ale sufit zaczyna iść w dół.
Podłoga
Oni zauważają, że na podłodze są jakieś różne, wzory zwierząt i robią zdjęcie z tego. Poza szkołą, detektyw szuka Jerome, żeby on zapłacił za jego usługi. Joy jest przekonany, że wiersz Fabiana był dla niej. Joy prosi Patricia aby zorganizowała zespół na bal i dokucza Patrici mówiąc o jej niechęci do Eddiego. Kiedy Joy ją opuszcza, Eddie wychodzi zza firanki i przyznaje, że ich podsłuchiwał. Patricia przypadkowo zostawia listę różnych zespołów. Eddie bierze tą kartkę i spogląda na swoim telefonie różne punk/metal zespoły zamiast patrzeć na listę. W szkole, Jerome i Mara idą razem i Jerome mówi Marze, że jego dług jest także jej winą. Kiedy ona pyta dlaczego to jej wina, Jerome mówi jej, że zlitował się na Poppy i zaczął przez to szukać ojca. Poppy podsłuchuje Jerome który, mówi, że jego ojciec jest w więzieniu. Alfie mówi Jerome że Roper szuka jego i Jerome jak najszybciej ucieka. Jerome idzie do biblioteki Frobisherów. Jasper oferuje mu pracę i Jerome zgadza się na to natychmiastowo, bo jest zdesperowany, by spłacić swój dług. Musi nosić kostium mumii. Victor podsłuchuje Amber która mówi o poszukiwaniach. Poppy idzie do domu Anubisa, aby zobaczyć się z Marą. Ona pyta Marę czy jej ojciec naprawdę jest w więzieniu i dlaczego Mara o tym w ogóle jej nie powiedziała. Mara mówi, że chciała o tym jej powiedzieć, ale myślała, że Jerome chcę ją chronić, i dlatego nic nie mówiła. Poppy mówi Mara, że w przeciwieństwie do Jerome, chce mieć kontakt z ojcem. Mara sugeruje, żeby Poppy napisała list do ojca. Victor mówi Verze, że słusznie ich podejrzewała, że czegoś szukają. Vera pisze do Jaspera, żeby w nocy spotkał się z w nocy z Collectorem i żeby nikomu o tym nie wspominał. Nina, Fabian i Amber i szukają odpowiedniej kolejności, ale nie widzą jak dom dla lalek otworzył się za nimi i dał im wskazówkę. Jasper spotyka się z kolektorem. Kolektor mówi Jasperowi że poszukiwanie maski jest teraz wyścig ze śmiercią.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Crushes, kliknij tutaj.