FANDOM

“House of Dares”
Sezon 1, Odcinek 4
Odcinek 4
Informacje
Polska premiera

11 czerwca 2011

Premiera w USA

1 stycznia 2011

Dom Odwagi

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of the Black Bird

Następny

House of Lies

House of Dares to czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Następnego dnia, podczas śniadania Patricia, Alfie i Jerome naśmiewają się z Niny i jej koszmaru. Amerykanka jest strasznie zła z tego powodu. Podczas lekcji chemii, Patricia i jej "spółka" obmyślają plan, który ma zniszczyć życie Niny w Domu Anubisa. Nowo przybyła jest tak wściekła, że krzyczy na Fabiana. Podczas przerwy, zaraz po wyjściu z klasy, przeprasza go. Chłopak wybacza jej. Do pary przychodzą Patricia, Jerome i Alfie. Mówią dziewczynie o ceremonii inicjacji, która ma zrobić z Niny pełnoprawnego członka Domu Anubisa. Fabian sprzeciwia się temu, ponieważ wcześniej czegoś takiego nie było. Mimo to, Nina zgadza się na inicjację.

Po lekcjach, Nina idzie z Patricią pod gabinet Victora. Pierwsze zadanie, to zabranie zapasowego klucza od strychu. Bez niego dalsza część nie jest możliwa. Alfie odwraca uwagę Victora. Właściciel Domu Anubisa daje mu jego częstą karę, czyli sprzątanie domu szczoteczką do zębów. Gdy schodzą na dół, Nina pod okiem Patricii i Jerome'a wchodzi do gabinetu pana Rodenmaara. Bierze zestaw kluczy do pokoi i otwiera szkatułkę z zapasowymi. Zabiera ten od strychu i wychodzi. Jednak zapomniała odłożyć klucze Victora. Wraca do gabinetu i je odkłada. Na jej nieszczęście potknęła się, a prosto w jej ręce wpadł Corbierre. Pech chce, że Victor to usłyszał...

Tymczasem Amber dowiaduje się, że Mick i Mara uczą się z chemii jeszcze porankiem, przed wyjściem do szkoły, co denerwuje dziewczynę. Rozmawia o tym ze swoim chłopakiem. Mick w przeprosinach daje jej śliczną bransoletkę. Amber jest szczęśliwa. Po lekcjach, dziewczyna ma dyżur w domu z Marą. Ta druga zmywa naczynia, natomiast Amber czyta gazety. Nie chce pracować, ponieważ niedawno robiła sobie tipsy. Mara proponuje jej włożenie gumowych rękawiczek. Amber zabierając je, zauważa, że Mara ma taką samą bransoletkę, jak ta, którą dostała od Micka (chłopak w podzięce za korepetycje dał w Marze podobną). Amber jest wściekła.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Dares, kliknij tutaj.