FANDOM

“House of Deceit”
Sezon 2, Odcinek 24
Fabian ratuje Ninę
Informacje
Polska premiera

27 czerwca 2012

Premiera w USA

24 stycznia 2012

Dom Oszustwa

Scenarzysta

Bede Blake & Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Hoods

Następny

House of Sibuna

House of Deceit jest to dwudziesty czwarty odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Okazuje się, że to była Joy, to ona pocałowała Fabiana. Nina płacze i wybiega a Fabian biegnie za Niną, ale zostaje zatrzymany przez pana Sweeta. Nina mówi dla Amber, żeby zatrzymała Fabiana, żeby ją w ogóle nie szukał. Amber nie podoba się to, że Fabian pocałował Joy, więc wali go w ramię. Natomiast później blondynka mówi, że Nina jest w damskiej łazience, a później, że w domu. Mara próbuje bronić obecność Poppy na balu, ale Jerome podkreśla, że ​​Poppy musi iść do domu. Mara chce wziąć list, ale Trudy bierze to na tace. Patricia i Eddie ze sobą dobre się bawią i także buntowniczka mówi, że Eddie jest do wytrzymania. Alfie pyta Joy skąd wiedzieć czy ktoś jest dla ciebie przeznaczony?, a Joy krótko powiedziała, pocałował mnie. Nina idzie w dół do piwnicy. Fabian mówi Amber, że naprawdę musi porozmawiać z Niną. Amber i Fabian zdają sobie sprawę, że Nina jest prawdopodobnie w niebezpieczeństwie z powodu ducha. Amber mówi Fabianowi, że Nina jest właściwie powrotem w domu Anubisa. Poppy zakrada się powrotem na bal. Jerome jest na scenie, by pomieścić jego koniec zakładu, rapuje w piosence, ale wygląda, jak by był zawstydzony tym. Poppy i Mara widzą list na ziemi, chcą go złapać jak najszybciej, ale ktoś go kopnął gdzie indziej, ale całe zajście kończy pod nogami Jerome. Jerome podnosi go. W domu, Fabian ratuje Ninę z przepaści, ale ona wciąż jest na niego wściekła. Amber zastanawia się, jak długo jeszcze Nina będzie bezpieczny od ducha. Jerome krzyczy na Mare, że ukryła ten list przed nim. Kiedy Mara próbuje z całych sił przeprosić, Jerome odchodzi, mówiąc "Daruj sobie." Vera mówi Victorowi, że paru uczniów brakuje na balu. Patricia mówi Joy, że to, co zrobiła, było złe. Nina znajduje dźwignię, aby upuścić most. Eddie robi bałagan w kuchni i Victor grozi mu, że o wszystkim powie ojcu Eddiego. Eddie zostaje wysłany do jego pokoju. Spotyka Jerome na drodze i Jerome tylko idzie wzdłuż nie zwracając w ogóle na Eddiego. Jerome idzie do swojego pokoju i otwiera list od ojca. Victor idzie do piwnicy. Fabian pociąga dźwignią, ale zostaje uwięziony i most powoli zaczyna spadać, jak Amber krzyków, a Amber zaczyna krzyczeć.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Deceit, kliknij tutaj.