FANDOM

“House of Divides”
Sezon 2, Odcinek 18
Kłopoty
Informacje
Polska premiera

19 czerwca 2012

Premiera w USA

19 stycznia 2012

Dom ...

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Peter Fearon

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Chance

Następny

House of Crushes

House of Divides jest to osiemnasty odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Fabian pyta Jaspera, skąd ma kostkę. Jasper mówi, że znalazł i powinien on to przechować, bo wygląda na wartościowy przedmiot. Fabian mówi, że nie trzeba. Poza tym w szkole, Jerome przygotowuje się, aby zjeść trzy wiaderka marchewki. Jerome je to wszystko. Mara daje mu uprawnienia do rezygnacji, ale on nie daje się i zjada całą z miksowaną marchewkę. On udaje, że zaraz wszystko zwróci, ale pokazuje publiczności, że skończył. Fabian zwraca kostkę dla Niny. Ściana pęka na domku dla lalek, ale Nina nie wie, co to znaczy. W szkole, Amber i Patricia sprzątają podczas gdy Eddie ogląda film na swoim telefonie. Eddie zgadza się pomóc, ale chłopak przez przypadek od osmarowuje Patricii rękaw a ta rzuca miksowaną marchewkę na Eddiego. Amber mówi, żeby czekali i wycofuje się zanim Patricia i Eddie nie zaczną walkę na rzucanie z miksowanej marchewki na siebie. Nina, Amber i Fabian patrzą na domek dla lalek. Nina ma pomysł i bierze kostkę od Fabiana i rozbija go na ziemię. Victor słyszy zamieszanie i przychodzi, ale Amber mówi o sprzeczce zakochanych. Eddie i Patricia są karani za ich walkę, będąc zmuszonym, aby przygotować bal razem z Joy i z Fabianem. Jerome jest mocno chory. Mara dostaje pieniądze od niego i mówi mu, że ma nadzieję, że zrozumiał. Mówi mu, że zrobił coś dobrego. Kiedy Mara wychodzi z pokoju, Jerome wymiotuje. Nina układa kostki razem w kształcie piramidy. Są powrotem w tunelach i wkładają kostkę do ściany. otwiera się drugi tunel. Idą przez jakiś czas, ale słyszą jakieś dziwne hałasy. Znajdują przepaść. Postanawiają wrócić, ale słyszą ponownie jakieś hałasy i znajdują pułapkę która powoli się zsuwa. patrzą przez lukę i uświadamiają sobie, że mogą być uwięzieni.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Divides, kliknij tutaj.