FANDOM

“House of Eyes”
Sezon 1, Odcinek 7
Odcinek 7
Informacje
Polska premiera

20 czerwca 2011

Premiera w USA

2 stycznia 2011

Dom Oczów

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Locks

Następny

House of Agendas

House of Eyes to siódmy odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Patricia, po podsłuchaniu rozmowy nauczycieli, natychmiast biegnie do Mary, która właśnie idzie korytarzem. Mówi jej, że koniecznie musi zdobyć domowy numer do Joy. Prosi przyjaciółkę o pomoc. Mara niechętnie się zgadza i zagaduje pana Sweeta gatką o zagrożonych gatunkach jeży, które co roku giną na drogach pod kołami samochodów. Tymczasem Patricia włamuje się do gabinetu dyrektora. Zabiera kluczyk od szuflady i otwiera ją, a jej oczom ukazuje się cała masa kart. Dziewczyna znajduje akta Joy Mercer, po czym ucieka z pomieszczenia. Później, przed wyjściem ze szkoły dziewczyny przeglądają akta. Znajdują domowy numer Joy.

Po lekcjach, pan Sweet sprawdza testy w swoim gabinecie. Przez przypadek zauważa kluczyk w dziurce od szuflady z aktami. Natychmiast sprawdza, co z niej zginęło. Gdy dowiaduje się, że nie ma teczki Joy, dzwoni do Victora. Właściciel Domu Anubisa obiecuje coś z tym zrobić. Schodzi do holu, gdzie aktualnie są Jerome i Alfie. Mówi im, że musi zrobić inspekcję toreb. Na nieszczęście Patricii, dziewczyna w tym momencie trafiła do holu... Jakiś czas później, Patricia i Mara idą do pokoju tej pierwszej. Nasza buntowniczka jest wściekła na Victora i sądzi, że on musiał wiedzieć o skradzionych aktach. Dziewczyny przebierają się i schodzą na dół do salonu, gdzie właściciel domu właśnie oddaje wszystkim mieszkańcom torby...

Tymczasem, Jerome i Alfie zakradli się do pokoju Amber. Robią na jej łóżku wiadomość z piankowych literek. Wynika z niej, że Alfie (przedstawiony, jako "A") chce się umówić z dziewczyną w pralni, wieczorem. Gdy chłopak nie patrzy, Jerome zjada literę "A". Przyjaciele wychodzą, natychmiast do pokoju wraca Amber z Niną. Zauważają wiadomość. Amber twierdzi, że to od Micka, który zamierza ją przeprosić za "zdradę" z Marą. Nina sądzi jednak, że to nie on mógł ją ułożyć. Amber przez kilka godzin szykuje się na spotkanie ze swoim chłopakiem. Wieczorem wychodzi z pokoju i mija się z Niną i Fabianem (wychodzili na strych). Myśli, że są oni na randce, przez co nie podejrzewa żadnych tajemnych wyjść. Dziewczyna czeka w pralni na Micka. Wystrojony Alfie wchodzi do pomieszczenia z różą. Amber nie wie, że to z nim się umówiła i go wygania. Chłopak jest zawiedziony i smutny. Nad ranem, Trudy przychodzi do pralni i zastaje Amber śpiącą na pralce. Widać, że dziewczyna płakała. Nasza wielbicielka mody wydusza z siebie tylko słowo "Mick?". Trudy pociesza ją i radzi, żeby poszła się odświeżyć. W szkole, Alfie jest przygniębiony i jednocześnie wściekły. Sądzi, że to Mick namieszał w jego wiadomości. Jerome daje mu propozycję. Jeżeli dostanie 20 funtów, załatwi, żeby sportowiec zniknął z życia Amber. Alfie nic nie myśląc, zgodził się.

Nina i Fabian chodzą za pomocą klucza z gabinetu Victora na strych. Młoda Amerykanka otwiera tajemne przejście w ścianie i pokazuje je swojemu koledze. Chłopak przestraszył się na widok obrazu z młodą dziewczyną, który wygląda jak żywy. Przyjaciele zdejmują go ze ściany i dokładnie obserwują. Nina zauważa z tyłu coś dziwnego. Jest tam napisany jakiś hieroglif. Chłopak robi jego zdjęcie w komórce.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Eyes, kliknij tutaj.