FANDOM

“House of Fakers”
Sezon 1, Odcinek 25
Odcinek 25
Informacje
Polska premiera

14 lipca 2011

Premiera w USA

20 stycznia 2011

Dom Fałszerzy

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Scares

Następny

House of Identity

House of Fakers to dwudziesty piąty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Przerażona "Sibuna" na widok żywych trupów ucieka z próbką eliksiru na górę. Gdy zombie wychodzą z szafy, zdejmują maski. To tylko Alfie i Jerome, którzy chcieli przestraszyć grupę przyjaciół. Następnego dnia, podczas śniadania, Jerome sądzi, iż słyszał jakiś dziwny krzyk, coś połączenie kozy i kota. Amber informuje ich, że to ona tak krzyczała. Twierdzi, iż on też by tak zrobił, gdyby zobaczył potwora. Clarke pyta wszystkich, czy słyszeli o duchach grasujących w podziemiach Domu Anubisa. Fabian od razu rozpoznaje, że to oni byli żywymi trupami z piwnicy. Ciekawski Jerome wypytuje grupę, co robili w piwnicy, jednak "Sibuna" milczy.

Przyjaciele idą do pokoju Amber i Niny. Rozmawiają o eliksirze, który pobrali ostatniej nocy. Wspólnie postanawiają dla bezpieczeństwa gdzieś go ukryć. Patricia wpada na pomysł. Wlewa próbkę eliksiru do butelki po soku. W szkole, podczas przerwy Fabian jest w trakcie pisania e-maila do laboratorium naukowego, żeby udowodnić, iż znaleziona substancja jest eliksirem życia. Williamson mówi mu, że to bardzo głupi pomysł.

Nina postanawia iść w odwiedziny do Sary. Podczas długiej przerwy idzie do domu opieki. Wypytuje staruszkę, czy zna kogoś, kto chce żyć wiecznie. Sarah wspomina o Rufusie, z którym bawiła się kiedyś, gdy była małą dziewczynką. Amerykanka nie może w to uwierzyć. Zeno jest przecież jeszcze młody, a Sarah wygląda, jakby zaraz miała mieć 100 lat. Nina pokazuje jeszcze zdjęcie Victora z 1925 roku. Pyta, czy go zna. Przerażona staruszka twierdzi, iż to on chce "przeważyć szalę żywota" i to że to on zabił jej rodziców...

Tymczasem w szkole, Jerome i Alfie szykują nowy dowcip. Tym razem za ofiary mają robić dzieci z młodszych klas. Clarke wywiesza plakaty reklamujące casting do szkolnej sztuki po lekcjach w sali teatralnej. Pan Winkler nie będzie się czepiał. Dlaczego? Dzisiaj ma wolne. Po lekcjach, przyjaciele przeprowadzają fałszywy casting, na który za wstęp trzeba płacić. Odrzucają każda osobę od razu, a pieniądze zachowują dla siebie. Po jakimś czasie, smutne i jednocześnie wściekłe dzieci siedzą w holu przed salą teatralną. Pan Winkler zauważa całą ich zgraję. Pewna dziewczynka marudzi mu, iż odrzucono ją, zanim co kolwiek powiedziała. Jason wchodzi do sali i przyłapuje Jeroma i Alfiego na gorącym uczynku. Postanawia ukarać chłopaków ich własną bronią... Zasiada w jury wraz z dziećmi, a żartownisie muszą wystąpić na scenie w bardzo dużych strojach baletnic. Uczniowie oceniają ich mianem "najgorszych tancerek na świecie", a Winkler daje im wybór: albo przekażą zebrane pieniądze na szczytny cel i w najnowszym przedstawieniu zagrają żywe rekwizyty, albo zgłosi sprawę do pana Sweeta. Chyba wiadomo, co wybrali. W dodatku mają miesięczny szlaban.

Mara od samego rana jest bardzo szczęśliwa. Wszystko z powodu Micka, z którym się wczoraj całowała. W szkole, dziewczyna pyta go, czy przyjdzie dzisiaj po lekcjach na trening. Chłopak niechętnie się zgadza i mówi, iż muszą porozmawiać o pocałunku. Po lekcjach, para trenuje na boisku niedaleko szkoły. Mick radzi sobie coraz gorzej. W końcu mówi swojej trenerce, iż chyba nie powinni się całować. Pod wieczór, Jerome i Alfie wracają zmęczeni z fałszywego castingu. Mick naśmiewa się z nich. Najwyraźniej wieść o ich tańcu na scenie się rozeszła. Żartownisie natomiast naśmiewają się z jego pocałunku z Marą. Campbell twierdzi, iż on i Mara nie pasują do siebie, a ona sama jest za bardzo rozsądna. Dziewczyna, która siedziała na schodach, wszystko słyszała...

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Fakers, kliknij tutaj.