FANDOM

“House of Freedom”
Sezon 2, Odcinek 90
The-Osirian-house-of-anubis-eddie-miller-30870437-640-360
Informacje
Polska premiera

2 listopada 2012

Premiera w USA

9 marca 2012

Dom wolności

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of The Chosen

Następny

House of Arrivals

- To ostatni odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

House of Freedom - Nina zakłada Maskę Anubisa i rzuca gromem w Joy, która po chwili pada na ziemię martwa. Nagle Eddie wyjmuje diadem i wypowiadając tajemnicze słowa, pokonuje Senkharę, która wydostaje się z ciała Niny. Nagle na salę wchodzi Rufus i wyrywa dziewczynie Maskę Anubisa. Kiedy ją zakłada, razem z Senkharą wpadają do Egipskiego Piekła, do którego prowadzi tajemniczy, czerwony portal.

Wszyscy zajmują się już prawie martwą Joy, aż w końcu z Maski spływają Łzy Złota i Victor podaje je dziewczynie. Po chwili ta wstaje, w bardzo dobrym stanie.

Alfie wyjmuje kamień Frobisherów z Maski i ma zamiar oddać go Jeromowi, jednak ten zniknął. Potem podchodzi do niego Amber i oznajmuje, że Amfie znowu jest razem... Kiedy wszyscy wychodzą, Nina podarowuje Victorowi pierścień, który otrzymała od ducha jego ojca podczas spotkania w podziemiach.

Tymczasem w Domu Anubisa trwa impreza i Mara z niecierpliwością wyczekuje Jerome'a, który jakiś czas temu został porwany. Nagle chłopak zjawia się w domu. Szczęśliwa i jednocześnie zła dziewczyna pyta gdzie był, jednak ten nie odpowiedział. Nagle do pary podchodzi Alfie i wręcza Clarke'owi Kamień Frobisherów. Jerome jest szczęśliwy, jednak przytłacza go uczucie, że ojciec nie będzie z niego dumny... W końcu nie pojawił się na rozprawie. Nagle podchodzą do niego Poppy i John. Jerome jest bardzo szczęśliwy, że widzi wolnego ojca i przeprasza go za nieobecność. Następnie podchodzi do Mary i prosząc, pyta czy chciałaby być jego dziewczyną. Odpowiedź Jaffray jest twierdząca i po chwili para się całuje, co widzi Mick.

Eddie rozmawia z ojcem o roli Osyriona, jednak ten mówi, że wytłumaczy mu wszystko później. Następnie do chłopaka podchodzi Patricia i zaprasza go do tańca.

Możemy potem zaobserwować rozmowę Fabiana i Joy, która kończy się wspólnym tańcem. Na parkiecie widzimy także Marę i Jerome'a oraz Eddiego i Patricię.

Fabian wita się z babcią Niny i odbywa rozmowę z Wybraną na temat ich związku. Fabina jest znów razem! Dwójka całuje się, kiedy nagle do holu wpada cała ekipa Domu Anubisa. Widzimy także Victora, który odkrywa Łzy Złota ukryte w pierścieniu należącym do jego ojca.