FANDOM

“House of Hazard”
Sezon 1, Odcinek 34
Odcinek 34
Informacje
Polska premiera

27 lipca 2011

Premiera w USA

27 stycznia 2011

Dom Hazardu

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Thieves

Następny

House of Charades

House of Hazard to trzydziesty czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Następnego dnia rano, Rufus podjeżdża pod starą fabrykę, 5 minut drogi od polany niedaleko Domu Anubisa. Gdy wchodzi do środka, widzimy Patricię siedzącą na fotelu. Nastolatka od kilku godzin siedzi tam sama, zamknięta i w dodatku głodna. Zeno nie zwraca uwagi na narzekania dziewczyny. Wyrywa jej różowe pasemko z włosów oraz bransoletkę, która jest pamiątką. Mężczyzna zabiera te rzeczy, po czym ponownie zamyka Patricię samą w fabryce.

W szkole, do pana Sweeta dzwoni Rufus. Dyrektor dowiaduje się, że Patricia została porwana, jednak puki co nic jej nie jest. Sweet dzwoni do Domu Anubisa. Tymczasem w tym właśnie akademiku Trudy informuje Victora, iż dyrektor szkoły prosił go o natychmiastowe przybycie do szkoły. Jakiś czas później całe zgromadzenie zbiera się w gabinecie mężczyzny. Pan Sweet pokazuje przesyłkę od Rufusa. Jest to pasemko Patricii. Victor informuje zgromadzenie, iż z jego sejfu skradziono fragmenty Ankh. Jego zdaniem najważniejsze jest puki co bezpieczeństwo wybranej. Właściciel Domu Anubisa wychodzi z gabinetu. Pan Sweet i pani Andrews sądzą inaczej, niż on, gdyż chcą uratować Patricię. Rufus ponownie dzwoni do dyrektora. Mówi tylko, że chce dokonać wymiany: nastolatka za eliksir życia, po czym rozłącza się. Daphne wymyśla plan, jednak Victor nie może się o nim dowiedzieć...

W tym samym czasie, Rufus po skończeniu rozmowy ze Sweetem wraca do starej fabryki. Zauważa, iż Patricia zniknęła. Mężczyzna próbuje ją odnaleźć. W pewnej chwili traci świadomość, gdyż nastolatka zwaliła na niego stos pudeł. Gdy Zeno nie wstaje, Patricia chce uciec, jednak niby detektyw budzi się i łapie ją za kostkę, co uniemożliwiło ucieczkę.

Podczas śniadania, Nina denerwuje się, ponieważ istnieje ryzyko, że Victor dowie się, iż to ona skradła z sejfu relikty. Mara podchodzi do Amerykanki i Fabiana. Pyta, czy widzieli Patricię. Nastolatka nie wróciła do domu, a powinna tu już dawno być. Twierdzi, iż koniecznie musi z nią porozmawiać. Właściciel domu wchodzi do jadalni. Oznajmia, iż ktoś ukradł coś wartościowego z jego gabinetu. Fabian broni wszystkich, mówiąc że każdy uczeń z Domu Anubisa był tamtego wieczoru w szkole. Victor wypuszcza ich, jednak wcześniej mówi, że zostawił sobie w gabinecie jedną kamerkę i dowie się, kto jest złodziejem...

W szkole, Victor przychodzi po uczniów ze swojego domu. Oznajmia im, iż ma już film z nagraniem z gabinetu. Nina strasznie się denerwuje. W domu, wszyscy oglądają w salonie nagranie. Fabian jako jedyny jest wyluzowany, gdyż reszta jest zestresowana. Victor puszcza film, na którym... wyrywa sobie włosy z nosa. Wcześniej młody Rutter podmienił filmy. Grupa jest rozbawiona w przeciwieństwie do Rodenmaara...

Mara cały czas jest przygnębiona, ponieważ Mick od poprzedniego wieczoru się do niej nie odzywa. Amber ma jednak ubaw z pary. Później, w szkole sportowiec rozmawia z panią Robinson, która wróciła do pracy. Mick mówi jej, iż nie może uwierzyć w takie zachowanie jego byłej już dziewczyny. Mara, która przechodząc korytarzem schowała się za ścianą, podsłuchała rozmowę.

Tymczasem Alfie informuje grupę z Domu Anubisa, iż jego rodzice przyjdą dzisiaj na kolację. Ponieważ chce im się przypodobać, skłamał, że jest szefem domu. Prosi, żeby przez ten dzień wszyscy się go słuchali.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Hazard, kliknij tutaj.