FANDOM

“House of Hello”
Sezon 2, Odcinek 1
Odcinek 61
Informacje
Polska premiera

29 maja 2012

Premiera w USA

9 stycznia 2012

Dom Powitania

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Forever

Następny

House of Dolls

House of Hello to pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

W Domu Anubisa rozpoczyna się stary semestr szkolny. Trójka uczniów -Patricia Williamson, Mick Campbell i Mara Jaffray - powracają do posiadłości, gdzie spotykają się z radosnym powitaniem Victora, domowego dozorcy. On odprowadza nastolatków do salonu, gdzie czeka już małe przyjęcie z okazji ich przybycia, po czym wraca do holu, w momencie powrotu kolejnej uczennicy, Alfiego. Dziewczyna wnosi część swoich walizek, po czym dołącza do reszty.

Tymczasem na parkingu przed szkołą pojawia się właśnie Nina Martin. Po wydarzeniach z zeszłego semestru, Wybrana nie może się doczekać powrotu do Domu Anubisa. Po drodze, spotyka ukrywającego się przy samochodach Jerome'a Clarke'a. Chłopak wita się z nią, po czym odchodzi w przeciwnym kierunku. Zanim Amerykanka ruszyła dalej, zdąrzyła zobaczyć, jak nastolatek przeskakuje na drugą stronę murku, widząc grupę dwunastoletnich dziewczyn rozpoczynających naukę. Nina kontynuuje drogę, a Jerome spotyka przy drzewach swojego najlepszego przyjaciela, Alfiego Lewisa. Żartowniś uznał, iż chodzi już oficjalnie z Amber, dlatego też zmienił swój styl.

Podczas wygłupów przybyłych już nastolatków podczas przyjęcia w Domu Anubisa, do salonu wchodzi Joy Mercer - zaginiona uczennica, która powróciła po wyjaśnieniu sprawy do szkoły. Patricia nie ukrywa swojej radości z powodu dołączenia przyjaciółki. W holu pojawia się już Nina. Dziewczyna z uśmiechem obserwuje na nowo posiadłość. "Entuzjazmu" nie podziela Victor Rodenmaar Jr., właściciel budynku, który wciąż ma do grupy pewien uraz po wydarzeniach sprzed semestru - zwłaszcza do Amerykanki. Nina wchodzi do salonu, akurat podczas mowy Joy. Wszyscy zebrani - poza nią - podchodzą do przybyłej uczennicy, witając się z nią po przyjacielsku. Gdy spojrzenia panny Martin i Fabiana spotykają się, Amber wyprowadza wszystkich z pokoju. Para wita się i już ma się pocałować, gdy do salonu wchodzą głodni Jerome i Alfie, wyraźnie obrzydzeni ich zachowaniem. Victor wciąż rozmyśla nad ich przybyciem, rozmawiając z Corbierrem - wypchanym krukiem w jego gabinecie.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Hello, kliknij tutaj.