FANDOM

“House of Identity”
Sezon 1, Odcinek 26
Odcinek 26
Informacje
Polska premiera

15 lipca 2011

Premiera w USA

21 stycznia 2011

Dom Tożsamości

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Fakers

Następny

House of Emergency

House of Identity to dwudziesty szósty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Następnego dnia, podczas śniadania, Nina opowiada "Sibunie" o wizycie u Sary. Sądzi, iż Victor może być długowieczny. Właściciel domu przerywa ich rozmowę. Każe wszystkim iść do szkoły. Podczas kółka teatralnego, Nina pokazuje wstępny zarys swojego scenariusza. Jerome i Fabian odgrywają scenę wejścia do grobowca Tutenchamona. Niestety Amerykance pisanie nie wyszło. Nauczyciel pyta klasę, co zrobić, by sztuka była ciekawsza. Amber proponuje więcej szczegółow z historii Sary. Nina kłamie, że to pani z muzeum. Oczywiście nie obywa się bez pretencji do Brytyjki.

Tymczasem w Domu Anubisa, Patricia idzie do swojego pokoju po Marę. Zastaje ją jeszcze w łóżku, w piżamie. Williamson pyta ją, czemu nie zeszła na śniadanie i mówi, iż Mick czeka na nią w holu, ponieważ mieli mieć rano trening. Mara zwierza się przyjaciółce, że Campbell uważa ją za nudziarę i nie zamierza już z nim więcej trenować.

W szkole, wszyscy uczniowie z Domu Anubisa poza Marą są już w klasie i czekają na panią Andrews. Po chwili panna Jaffray wchodzi do klasy, jednak wygląda... jak nie ona. Dziewczyna przyszła z prostymi włosami, w pełnym makijażu i w nieodpowiednim mundurku (wyciągnięta koszula, za krótka spódnica, itp.). Wszyscy są zszokowani wyglądem dziewczyny, jak i jej zachowaniem. Pani Andrews wchodzi do klasy. Zauważa zmianę dziewczyny i każe jej wyrzucić gumę, którą rzuła. Mara przykleiła ją sobie za ucho. Nauczycielka zbiera referaty z francuskiego. "Nowa" Mara oznajmia, iż jej nie odrobiła. Daphne każe jej zostać po lekcjach. Jakiś czas później, Mick pyta w domu Marę, czemu nie zjawiła się na treningu. Dziewczyna sądzi, iż słyszała jego rozmowę z Alfiem i Jeromem, więc zamierza skończyć z nudną Marą.

Rano, Jerome i Alfie są źli na pana Winklera za szlaban. Rzucają rzutkami w kartkę z napisanym nazwiskiem nauczyciela. Uznają wspólnie, iż to nie jego wina, tylko dzieciaków z młodszych klas. No bo kto ich wydał? Po lekcjach, przebierają się w swoje stroje żywych trupów. W pewnej chwili Alfie zauważa brak swojej maski. Przypomina sobie, że zostawił ją w piwnicy. Przyjaciele idą pod okienko od piwnicy. Alfie wchodzi tam, natomiast Jerome podtrzymuje drzwiczki. Victor zauważa Clarke'a. Każe mu wracać do domu. Tymczasem w piwnicy, Alfie znajduje swoją maskę. Jednak nie może wyjść z piwnicy. Wieczorem, Jerome chce wymknąć się pod okienko, żeby uwolnić swojego przyjaciela, niestety Victor nie pozwala mu wyjść z domu. Jeszcze później, Alfie czeka w piwnicy na ratunek. Chowa się w szafie, ponieważ słyszy, że ktoś wchodzi. Po chwili słyszy dziwne odgłosy. Zerka co się dzieje i widzi coś bardzo strasznego...

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Identity, kliknij tutaj.