FANDOM

“House of Masks”
Sezon 1, Odcinek 42
Odcinek 42
Informacje
Polska premiera

8 sierpnia 2011

Premiera w USA

3 lutego 2011

Dom Masek

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Aliens

Następny

House of Pursuit

House of Masks to czterdziesty drugi odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Nina pokazuje Fabianowi artykuł, który znalazła na strychu. Jest on z roku 1960. Patricia wspomina, iż Sarah mówiła, że zna Rufusa od dziecka. Alfie wchodzi do pokoju. Mówi, iż za chwilę kolacja. Przy okazji Nina dowiaduje się, iż Lewis został wciągnięty w zagadkę. Amerykanka jest zła. Jakiś czas później, Patricia oznajmia, że ktoś powinien zejść do piwnicy po próbkę eliksiru. Alfie powiedział Amber, iż jest wtajemniczony w sprawy drużyny. Gdy dowiaduje się, co wypił, jest wściekły. Twierdzi, iż mógł umrzeć i misja zejścia do piwnicy należy mu się za to, co mu zrobili. W nocy, Alfie i Fabian schodzą do piwnicy. Ten drugi odnajduje fiolkę z eliksirem. Chce przelać małą próbkę. Alfie zaś rozgląda się po pomieszczeniu. Zauważa złoty płaszcz. Przypomina sobie dziwny rytuał, który miał miejsce kilka nocy temu. Natychmiast zaczyna krzyczeć, zaś przestraszony Fabian upuszcza próbkę eliksiru...

Podczas obiadu, Amber oznajmia, iż postanowiła równiez kandydować na przedstawiciela szkoły. Mianuje Alfiego szefem swojej kampanii. Tymczasem Jerome mówi Marze o znalezieniu ciekawej komedii o wyborach, z której mogą dowiedzieć się jakiś sztuczek, żeby wygrać. Nastolatka mówi, że mogą obejrzeć po jej spacerze z Mickiem. Gdy para wraca do domu, Jerome chce obejrzeć z Marą film. Jednak Mick ponownie pokrzyżował mu plany, gdyż szykuje niespodziankę dla swojej dziewczyny. Pod wieczór, Clarke po drodze podgląda, co Campbell robi w swoim pokoju. Chłopak zapala świece. Jerome postanawia skorzystać z okazji i mówi o tym Victorowi. Jakiś czas później, para je romantyczną kolację. Przerywa im właściciel domu. Rodenmaar każe im zgasić świece, po czym wychodzi. Zakochani jednak zamiast być smutni, śmieją się z tej sytuacji. Krótko mówiąc: plan Jerome'a się nie udał.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Masks, kliknij tutaj.