FANDOM

“House of Memories”
Sezon 1, Odcinek 29
Odcinek 29
Informacje
Polska premiera

20 lipca 2011

Premiera w USA

24 stycznia 2011

Dom Wspomnień

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Reunion

Następny

House of Drama

House of Memories to dwudziesty dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Nina dostaje wiadomość od Patricii. Wynika z niej, iż dziewczyna chce się spotkać z "Sibuną" w rowerowni. Gdy grupa schodzi do holu, zastają Jerome'a. Chłopak pyta, czy widzieli Patricię, ponieważ dziewczyna zniknęła gdzieś w szpitalu. Nina okłamuje go mówiąc, iż dziewczyna ma chłopaka i jest z nim na randce. Tymczasem w szpitalu, siostra Delia dzwoni do Victora. Informuje go, iż Zeno zniknął. Właściciel domu każe jej go natychmiast odnaleźć.

"Sibuna" przychodzi do rowerowni. Mają pretensje do Patricii za to, iż porwała Rufusa ze szpitala. Jednak jak narazie problemem jest obudzenie detektywa. Amber uderza go z całej siły w twarz, co faktycznie skutkuje. Mężczyzna nie wie, co się dzieje. Patricia opowiada mu wszystko, począwszy od jego porwania. Rufus dowiaduje się, iż Nina ma Oko Horusa. Pyta ją, czy może je zobaczyć. Nastolatka stanowczo odmawia mówiąc, że ktoś ją prosił, żeby nie pokazywała go nikomu. Zeno od razu rozpoznaje, iż ta prośba była od Sary. Twierdzi, że medalion jest przeklęty, ponieważ zanim staruszka weszła w jego posiadanie, była wiecznie uśmiechniętą i żywiołową dziewczyną.

Następnego dnia rano, Alfie wraca do Domu Anubisa. Zastaje tam tylko Trudy. Opiekunka mówi mu, iż wszyscy już poszli do szkoły. Okazuje się, jednak, że uczniowie szykowali dla niego niespodziankę. Jerome mówi, iż przyjechały już kostiumy na spektakl i twierdzi, że będą z nich "profeska wielbłądy". Trudy sądzi, że Alfie nie powinien iść do szkoły po wyjściu ze szpitala, ten jednak chce tam iść. W szkole, Amber rozmawia z żartownisiem na korytarzu. Pyta go, co widział w piwnicy. Ponieważ Alfie nic nie pamięta, nastolatka ściąga swój krawat i próbuje sztuczki z hipnozą. Lewis robi jej żart, przez co dziewczyna uderza go tak, że walnął głową w szafkę. Chłopak jednak przypomina sobie co widział tamtej nocy. Wspomina o jakiejś strasznej twarzy.

Po śniadaniu, Patricia siedzi w kuchni i chowa do torby jedzenie dla Rufusa. Mara chce z nią koniecznie pogadać, jednak ta odmawia. Nastolatka idzie do rowerowni, jednak Zeno zniknął... Tymczasem w szkole, Fabian rozpracowuje puste miejsce w słowniku. Używa mini-latarki i dowiaduje się, że zagadka jest napisana atramentem sympatycznym. "Pod Okiem Horusa znajduje się kula i wydrążenie. Dwa w prawo dla nieskończoności, raz w lewo na śmierć...". W nocy, Nina i Fabian zakradają się do holu, gdzie są dwa niskie słupy. Przekręcają wydrążony 2 razy w prawo. Otwiera się kryjówka z kolejną zagadką. Tym razem jest to coś w rodzaju mini-papirusa. Szczęście jednak nie trwa długo. Victor przyłapuje ich. Zabiera im element układanki...

Po szkole, Mara pisze e-mail do pana Sweeta ze zdjęciami, które zrobiła podczas treningu Micka i pani Robinson. Są one tak zmontowane, że wygląda, jakby pomiędzy tą dwójką coś się działo. Nastolatka podpisuje się, jako "Przyjaciel". Ostatecznie jednak nie wysyła wiadomości.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Memories, kliknij tutaj.