FANDOM

“House of Pests”
Sezon 1, Odcinek 52
Odcinek 52
Informacje
Polska premiera

22 sierpnia 2011

Premiera w USA

17 lutego 2011

Dom Szkodników

Scenarzysta

Diane Whitley
Danny Spring

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Allegiance

Następny

House of Betrayal

House of Pests to pięćdziesiąty drugi odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Fabian i Nina nadal są w gabinecie Rodenmaara. Nie wiedzą, jak założyć Corbierre'owi głowę. W końcu Amerykanka szybko wkłada ją byle jak na swoje miejsce i ucieka z Brytyjczykiem. Tymczasem Victor wszedł do holu z klatką, w której roi się od białych myszy. Wypuszcza je wszystkie po całym domu. Następnego dnia, Nina, Patricia i Amber szykują się do szkoły w łazience. Buntowniczka jest zmieszana, ponieważ zagadka nie może już się skończyć, skoro nadal nie odnaleźli kielicha Ankh. Amerykanka zaś sądzi, iż to tylko koniec wskazówek. Nastolatki wychodzą, a w łazience zostaje tylko Amber, która idzie wziąć prysznic. Po chwili Millington zaczyna panikować, ponieważ zauważyła w wannie mysz. Trudy znalazła w kuchni całą gromadkę, a kolejne dwie Mara i Mick wypatrzyli na stole w jadalni. W szkole, na lekcji francuskiego, pani Andrews oznajmia, iż w Domu Anubisa jest stado myszy, dlatego uczniowie zaraz po lekcjach pójdą po najpotrzebniejsze rzeczy, a nocować będą w szkole. Na koniec dodaje, że wraz z salonem, kuchnią itp. przeszukane będą także pokoje uczniów. Fabian uważa, że to dziwne, iż dom zaatakowało stado samych białych myszek.

Po szkole, wszyscy uczniowie z Domu Anubisa robią obóz w szkole - chłopcy w klasie od historii, natomiast dziewczyny w sali teatralnej. Nina i Fabian chcą wymknąć się do domu, żeby schować elementy układanki i inne ważne rzeczy. Idąc korytarzem, wpadają na pana Sweeta. Mężczyzna jest ciekawy, gdzie chcą iść. Para kłamie, że chcą zamówić jedzenie z restauracji, ponieważ z komórek się nie da. Pech chce, że Eric proponuje im rozmowę przez telefon w jego gabinecie. Po zamówieniu jedzenia, Nina ma kolejny plan. Zabrała z gabinetu dyrektora kluczyk od pomieszczenia. Następnie idzie do Trudy i mówi jej, że chcą zamówić coś dla pana Sweeta, jednak on wygonił ich z gabinetu. Opiekunka postanawia z nim porozmawiać. Gdy oboje są w gabinecie, nastolatka zamyka ich tam i idzie z Fabianem pod Dom Anubisa. Tymczasem w szkole, Trudy chce wyjść z gabinetu, drzwi są jednak zamknięte. Pan Sweet postanawia zadzwonić do Victora, który ma zapasowe klucze. Faktycznie robi tak, jednak właściciel domu nie odbiera. Dlaczego? Otóż przeszukuje... a raczej demoluje dom w poszukiwaniu jakichkolwiek informacji o kielichu Ankh. W rzeczach Fabiana znajduje notes z niektórymi informacjami, jak i eliksir. Natomiast na strychu wykrył ruchomą ścianę. Ponieważ nie może jej otworzyć, niszczy ją parasolem. Zauważa relikty...

Tymczasem, Jerome postanawia spotkać się ponownie z Rufusem, mimo próśb Alfiego, aby tego nie robił. Podczas długiej przerwy, idzie do rowerowni, gdzie Zeno już czeka. Jerome opowiada mu o eliksirze oraz przedmiotach układanki. Rufus każe mu przynieść któryś z przedmiotów w ciągu 24 godzin, w przeciwnym wypadku coś mu zrobi... Po lekcjach, Alfie i Amber ścigają się po szkole w śpiworach. Jerome woła swojego kumpla do siebie i każe mu sprawdzić, co "Sibuna" robi, gdyż widział Ninę i Fabiana wychodzących z sali. Lewis ma dość rozkazów Clarke'a i zrywa ich przyjaźń.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Pests, kliknij tutaj.