FANDOM

“House of Pressure”
Sezon 2, Odcinek 21
Trójca 2
Informacje
Polska premiera

22 czerwca 2012

Premiera w USA

23 stycznia 2012

Dom ciśnień

Scenarzysta

Bede Blake & Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Vertigo

Następny

House of Deja Vu

House of Pressure jest to dwudziesty pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Nina budzi się i okazuję się, że gdy spadała w przepaść to tylko był jej koszmarny sen. W kuchni Amber i Fabian opowiadają, że mieli zupełnie takie same sny o jej upadku w przepaść. Amber martwi się, że również jak oni może posiadać znak anubisa, ale na całe szczęście nie ma go. Amber coś wspomina o pocałunkach w tym śnie, ale jakby nigdy nic ta dwójka nic nie pamięta o tym. Joy organizuje bal w szkole. Alfie sugeruje, żeby Trudy i Vera zrobili zawody kulinarne robieniu ciast. Alfie ma co raz bardziej dość, że Amber ciągle go kontroluje. Jerome jest podejrzliwy wobec Mary i Poppy. Marze udaje się jakimś cudem ukryć przed Jeromem, że Poppy napisała list do ojca. Eddie i Patricia kłócą się . Nina, Amber i Fabian idą ćwiczyć w klasy. Ninie i Amber udaje się przejść w tą grę, ale Fabianowi ku zaskoczeniu zupełnie się nie udaje. Planują, żeby iść do piwnicy, ale Victor ich zatrzymuje twierdząc, że za 15 minut jest otwarcie wystawy i muszą jak najszybciej się przebrać, także informuję, że ma list do Jeroma i Poppy. Mara zabiera go, aby dać dla Poppy. Uroczyste otwarcie zaczyna się i Nina z Fabianem rozmawiają. Fabian twierdzi, że Nina o wiele lepiej wygląda niż we śnie. Patrici boli nadgarstek, kiedy Eddie upuścił ją podczas wieszania dekoracji, więc Eddie sugeruje, że może jej pomasować dłoń. Czas na konkurs kulinarny, kiedy Vera pokazuje tort, to Trudy jest z szokowana i zaczyna bać się przegranej, ale Alfie na swój sposób chce ją pocieszyć. Amber bez żadnego problemu udaje się ominąć wyzwanie. Nina idzie, ale zawiesza się w połowie. Pułapka zaczyna schodzić, ale wybranej udaje się ukończyć zadanie. Fabian, próbuje przebrnąć z tej sytuacji , ale przewraca się...

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Pressure, kliknij tutaj.