FANDOM

“House of Pursuit”
Sezon 1, Odcinek 43
Odcinek 43
Informacje
Polska premiera

9 sierpnia 2011

Premiera w USA

3 lutego 2011

Dom Pogoni

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Masks

Następny

House of Yesterday

House of Pursuit to czterdziesty trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Fabian, wraz z przestraszonym Alfiem, ucieka z piwnicy. Niestety - upuścił po drodze próbkę eliksiru. Następnego dnia w szkole, Victor idzie na rozmowę z nauczycielami. Jest w przekonaniu, iż w Domu Anubisa powinno znajdować się 7 kryjówek - w każdej jeden element. Do gabinetu przychodzi pan Winkler. Pokazuje wszystkim zgromadzonym recenzję ich sztuki w lokalnej gazecie porannej. Rodenmaar pyta, skąd pomysł na taki spektakl. Jason mówi, iż Nina ma go od pracowniczki w muzeum, Sary.

Alfie czeka w klasie na lekcje. Jest sam, w dodatku bardzo podenerwowany. "Sibuna" jest zmartwiona jego zachowaniem. Chłopak w końcu wyjawia im, iż przypomniał sobie, co działo się w piwnicy podczas rytuału. Był tam wtedy Victor, nauczyciele i jeszcze kilka innych ludzi. Rozmawiali o wybranej, zaś właściciel domu wypił coś z czaszki. W dodatku jeden ze zgromadzonych miał psią maskę. Nina podejrzewa, iż Victor wypił eliksir życia. Alfie dodaje jeszcze, iż kilka razy słyszał słowo "Ankh". W domu, podejrzliwy Rodenmaar dzwoni do muzeum z pytaniem, czy pracuje u nich Sarah. Jego obawy potwierdziły się - nie ma u nich kogoś takiego, jak ona. Amerykanka proponuje grupie ponowne odsłuchanie nagrań. W domu, Victor sprawdza w księdze, gdzie ostatnio wychodzili uczniowie. Zauważa, że Nina często odwiedza niejaką Emily Grand. Trudy wyjaśnia, iż to staruszka, którą nastolatka spotkała kiedyś w drodze do szkoły i od tej pory się przyjaźnią.

Po lekcjach, "Sibuna" idzie na strych, żeby wysłuchać wałki. Podczas wyciągania ich z pudła, Nina zauważa, że jeden wygląda zupełnie inaczej reszty. Dziewczyna otwiera go i znajduje wskazówkę. "Sekret przeszłości znajdziesz, patrząc przez szkło" - to ona głosi. Tymczasem Victor idzie do domu opieki, odwiedzić Sarę. Staruszka jednak śpi w salonie. Jej opiekunka, pani Mulligan idzie zrobić herbatę. Mężczyzna korzysta z okazji samotności w pokoju i budzi Sarę, która rozpoznaje go...

W szkole, Mara i Mick ciągle spędzają ze sobą czas. Gdy są w sali teatralnej, słyszą odgłosy cheerleaderek, w których słychać również pannę Millington. Ciekawi idą sprawdzić, co się dzieje. Jerome zauważa na podłodze list, który wypadł z torby Campbella. Oczywiście go podnosi. Dowiadujemy się po chwili, co jest źródłem hałasu. To Amber maszeruje po szkole wraz z drużyną cheerleaderek. Jej kampania wyborcza. Dochodzi do kłótni nastolatek. Jerome wpada na pomysł, jak wzmocnić szanse Mary na wygraną. I już kilka godzin później po szkole krążą plakaty przedstawiające Amber z pryszczami, w okularach i w aparacie na zęby. Dziewczyna jest zażenowana. W domu, Mara przychodzi do przyjaciela, żeby porozmawiać z nim o sytuacji w szkole. Chłopak mówi jej, iż czasem woli być zwyczajnym nastolatkiem. Z jego opowieści wynika, że jego rodzice woleli pozbyć się syna, rozsyłając go po internatach. Na koniec rozmowy pokazuje jej list, który znalazł w szkole. Są to wyniki zawodów w walce o stypendium. Mara ogląda je i dowiaduje się, dlaczego jej chłopak nie chciał o tym rozmawiać...

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Pursuit, kliknij tutaj.