FANDOM

“House of Rendezvous”
Sezon 1, Odcinek 36
Odcinek 36
Informacje
Polska premiera

29 lipca 2011

Premiera w USA

31 stycznia 2011

Dom Spotkań

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Charades

Następny

House of Rescue

House of Rendezvous to trzydziesty szósty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Zmartwione przyjaciółki chcą uciec, wybijając szyby w oknach. Niestety są w nich kraty. Postanawiają zadzwonić do kogoś z domu. Amber ma przy sobie komórkę, jednak zużyła całą kasę na głosowanie na ulubioną gwiazdę pop, w dodatku jej typ nie wygrał. Nina natomiast swój telefon zostawiła w pokoju.

Pod wieczór Fabian wraca do domu i idzie do pokoju przyjaciółek. Tam jednak nikogo nie ma. Postanawia zadzwonić do Niny, jej telefon jednak leży na łóżku. Nastolatek chce iść na strych, żeby ją poszukać, jednak zauważa na podłodze kartkę od Joy. Jedzie na rowerze na drogę. Zauważa ślady smaru. Za pomocą tropu dochodzi do fabryki. Nina i Amber słyszą kroki. Myśląc, że to Rufus, chwytają pierwszą lepszą "broń" i rzucają się na Fabiana, który wchodzi do środka. Są szczęśliwe, widząc go.

Tymczasem Victor spotyka się z nauczycielami w szkole. Pan Sweet opowiedział mu o planach Daphne. Pani Andrews zamierza dać Zeno fałszywy eliksir życia. Kobieta wychodzi z pomieszczenia. Na korytarzu spotyka Ninę, Fabiana i Amber. Grupa mówi, iż są wmieszani w tą sprawę i chcą uratować Patricię. Nauczycielka każe im wracać do domu i zapewnia, że panna Williamson wróci jutro do nich cała i zdrowa. Pani Andrews jedzie samochodem na miejsce spotkania, a "Sibuna" jest tuż za nią za rowerach. Kilka minut później nastolatkowie ukrywają się w krzakach i obserwują przebieg wymiany. Na polanie są tylko Rufus i Daphne. Ani śladu po Patricii. "Sibuna" stwierdza, iż musi być w samochodzie. Podchodzą do drzwi od tylnego siedzenia. Dziewczyna siedzi tam. Błaga o pomoc. Przyjaciele próbują ją uwolnić. Tymczasem Rufus każe pani Andrews zostawić paczkę z towarem na ziemię. Kobieta robi to. Zeno wyciąga z torby fałszywy eliksir życia. Jest zadowolony (myśli, że to prawdziwy), jednak zamiast uwolnić Patricię, wraca do samochodu i zamierza odjechać. Czy "Sibuna" uwolni Patricię?

W tym samym czasie Mara kończy pisać list z przeprosinami. Gdy idzie do pokoju Micka, zastaje Jerome'a i Alfiego. Chłopcy chcą podmienić jego ciuchy sportowe na zawody i zamiast nich włożyć ubrania Amber. Dziewczyna wygania ich i ogląda, co żartownisie włożyli do środka. Pech chce, że Mick wchodzi do pokoju. Pyta Marę, czemu go tak nienawidzi. Panna Jaffray wręcza mu list i mówi, że te ubrania, to sprawka Alfiego i Jerome'a, po czym wychodzi.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Rendezvous, kliknij tutaj.