FANDOM

“House of Rescue”
Sezon 1, Odcinek 37
Odcinek 37
Informacje
Polska premiera

1 sierpnia 2011

Premiera w USA

31 stycznia 2011

Dom Ratunku

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Rendezvous

Następny

House of Arrest

House of Rescue to trzydziesty siódmy odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Rufus odjeżdża z polany. Pani Andrews jest załamana, ponieważ nie uwolnił uczennicy. Po chwili podchodzi do niej "Sibuna"... z Patricią. Daphne jest szczęśliwa, jednak panna Williamson nie podziela tych samych uczuć. Wypytuje nauczycielkę, kim jest Rufus. Mówi to takim dość wrednym tonem - to chyba nie poprawi ich relacji.

Następnego dnia w szkole uczniowie czekają w klasie od języka francuskiego. Patricia rozmawia z Niną. Buntowniczka sądzi, że chyba przesadziła tamtej nocy, jednak Amerykanka twierdzi, iż słusznie wydusiła z siebie, co o tym wszystkim sądzi. Pani Andrews przychodzi do klasy. Oznajmia, iż większość uczniów z ich rocznika ma mało zajęć dodatkowych, dlatego też postanawia zorganizować wybory na szkolnego przedstawiciela. Patricia sprzeciwia się temu. Jej zdaniem powinna zostać założona redakcja gazetki szkolnej, gdzie będą pisać o wszystkim: o szkole, plotkach, o prawdzie... To ostatnie odnosiło się do tajemnicy stowarzyszenia. Daphne broni się mówiąc, iż ktoś już się tym zajmuje. Jakiś czas później, Victor przychodzi zdenerwowany do szkoły. Każe "Sibunie" wrócić z nim do Domu Anubisa. Gdy uczniowie są już w jego gabinecie, Patricia udaje, że się źle czuje, żeby stąd wyjść, właściciel domu jednak nie reaguje. Robi coś niespodziewanego. Wyciąga swojego laptopa, włącza go, a na ekranie pokazuje się... video chat z Joy. Wszyscy są zszokowani, a jednocześnie szczęśliwi. Patricia pyta swoją przyjaciółkę, kiedy wróci do Domu Anubisa. Ona oznajmia, iż już nie wraca... Widać, że nie chce powiedzieć, dlaczego, więc zmienia temat, jednak nie na długo. W końcu wyznaje, iż Rufus Zeno ją ściga. Do dziewczyny dołącza jej ojciec. Mówi córce, iż musi już iść. Joy na koniec mówi, że Victor i nauczyciele ją chronili, po czym wychodzi. Właściciel domu zamyka laptopa. Wypuszcza uczniów do szkoły, wcześniej jednak mówi, że od dzisiaj wracają po lekcjach do domu i nigdzie nie mogą wychodzić. Gdy zostaje sam w gabinecie, ponownie włącza laptopa i kontaktuje się z panem Mercerem. Mężczyzna pyta, czy uwierzyli. Victor potwierdza. Stwierdza też, iż nie powinni się już komunikować z Joy.

Z samego rana, Mick czeka w holu z Trudy na taksówkę, która ma go zawieźć na zawody, które zadecydują o jego stypendium. Mara idzie do chłopaka. Żegna się z nim. Chłopak odjeżdża. W szkole, nastolatka chodzi po korytarzach sama. Patricia jest w "Sibunie" i nie ma dla niej czasu, zaś Mick wyjechał. Jerome i Alfie zaczepiają ją i proponują jej przyjęcie do bandy. Jakiś czas później, Mara ogląda kartkę z życzeniami, którą dostała przed spektaklem od swoich rodziców. Podchodzi do niej Jerome. Po chwili rozmowy nastolatka stwierdza, iż nigdy nie widziała rodziców Clarke'a. Jerome wychodzi z sali.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Rescue, kliknij tutaj.