FANDOM

“House of Risk”
Sezon 1, Odcinek 32
Odcinek 32
Informacje
Polska premiera

25 lipca 2011

Premiera w USA

26 stycznia 2011

Dom Ryzyka

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Codes

Następny

House of Thieves

House of Risk to trzydziesty drugi odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Nina ukrywa się w gabinecie Victora przez nim samym. Mężczyzna zasuwa wszystkie żaluzje w pomieszczeniu, po czym otwiera sejf. Amerykanka obserwuje, jaki kod wpisał. Rodenmaar wyciąga pudełko, a z niego dwa podobne do siebie relikty (jeden z nich to ten znaleziony przez Fabiana i Ninę).

W szkole za kilka minut ma rozpocząć się II akt. Pan Sweet i pani Andrews obserwują widownię i zauważają Rufusa. Dyrektor wychodzi z pomieszczenia na korytarz i dzwoni do Victora. Mówi, że zdrajca znajduje się na sali. Właściciel Domu Anubisa stwierdza, iż należy go zlikwidować, po czym chowa relikty z powrotem w sejfie. Gdy wychodzi z gabinetu, Nina szybko wpisuje kod i zabiera arfetakty. W szkole, pan Winkler jest podenerwowany, ponieważ Amerykanki nadal nie ma, a właśnie rozpoczął się II akt. Na scenę wchodzą Amber przebrana za kaktusa oraz Jerome z Alfiem w przebraniu wielbłąda, żeby rozbawić widownię. W końcu panna Martin wraca do szkoły. Mówi tylko "Sibunie", że Victor zamierza zlikwidować kogoś z widowni, po czym wchodzi na scenę. Patricia martwi się o Joy, ponieważ to ona może być tą osobą.

Podczas trwania sztuki, buntowniczka i Amber obserwują Victora i pana Sweeta, którzy stoją tuż przy drzwiach. Dziewczyny podejrzewają, iż zaczaili się tam, żeby złapać Joy. Przedstawienie zakończyło się. Widownia jest bardzo zadowolona. Gdy wszyscy wstają klaszcząc, Joy zsuwa się kaptur (nosiła go, żeby nauczyciele jej nie zauważyli). Victor zauważa nastolatkę. Patricia w porę ostrzega przyjaciółkę, która ucieka przez kulisy. Właściciel domu idzie za nią. Panna Mercer ukrywa się w sali od chemii. Spogląda przez okno w drzwiach, czy ktoś nie idzie. Tymczasem na scenie, Rufus podchodzi do Patricii i szeptem mówi jej, że za pół godziny ma być przy rowerowni, po czym ucieka przez kulisy. Nastolatka idzie poszukać Joy. Wspomniana dziewczyna nadal ukrywa się w klasie. Na jej nieszczęście tylnym przejściem wchodzi Victor. Joy oznajmia, iż chce się zobaczyć z Patricią. Słysząc odmowną odpowiedź, chce uciec. Niestety jedynym wolnym przejściem wchodzi pani Andrews i blokuje nastolatce drogę ucieczki. Victor mówi jej "Pora znów zniknąć wybrana...". Dziewczyna oznajmia, że nie chce być wybraną. Z korytarza słychać głos Patricii, która woła przyjaciółkę. Joy chce krzyknąć, jednak pani Andrews przerywa jej. Mówi, że ma siedzieć cicho, jeżeli zależy jej na bezpieczeństwie dziewczyny...

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Risk, kliknij tutaj.