FANDOM

“House of Rumors”
Sezon 1, Odcinek 13
Odcinek 13
Informacje
Polska premiera

28 czerwca 2011

Premiera w USA

11 stycznia 2011

Dom Plotek

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Tom Poole

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Cheats

Następny

House of Intruders

House of Rumors to trzynasty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Nina i Fabian są zmuszeni ukryć się na strychu, ponieważ na jednym z wałków nagrany był przeraźliwy krzyk. Victor usłyszał to i oczywiście poszedł do pomieszczenia, żeby je przeszukać. Na szczęście nic, ani nikogo tam nie znalazł. Fabian odprowadza Ninę pod drzwi jej pokoju. Rozmawiają chwilę o tym, co czuli, gdy byli ukrywali się przed właścicielem domu, po czym Amerykanka wraca do pokoju. Tam zastaje Amber, która usłyszała kilka fragmentów rozmowy. Dziewczyna składa sobie to wszystko w całość. Tajemnicze rozmowy, wyjścia po nocach... wychodzi na to, że... Fabian i Nina chodzą na randki. Amerykanka jest jednocześnie zdenerwowana sytuacją, a jednocześnie jej ulżyło, ponieważ Amber nie poznała prawdy. Mimo wszystko, Nina prosi przyjaciółkę o dyskrecję.

Niestety Amber nie dotrzymała obietnicy. Wszystko "wyćwierkała" Mickowi, który z tego powodu dokucza Fabianowi (po przyjacielsku).

W szkole, Nina i Fabian są lekko zestresowani swoim towarzystwem przez Amber i Micka. Amerykanka wyjaśnia koledze, że jej przyjaciółka usłyszała skrawek ich rozmowy przed powrotem do pokoi i pomyślała sobie, że byli na randce. Jakiś czas później, Amber zaczepia na korytarzu Fabiana. Wręcza mu album dla niego i Niny, żeby mogli przechowywać tam pamiątki, m.in. zdjęcia, bilety po wizytach w kinie, itp. Chłopak delikatnie wyjaśnia, że on i nowa uczennica nie są parą. Ciekawska Amber zastanawia się, skąd te wieczorne wyjścia.

Podczas kółka teatralnego, pan Winkler każe uczniom dobrać się w pary i odegrać scenę, w której koniecznie muszą znaleźć się słowa "kocham cię". Jerome specjalnie jest w parze z Marą, żeby móc jej podokuczać. Tak. On ją nadal szantażuje. Chłopak odgrywając scenkę, udaje, że jego partnerka jest Kopciuszkiem i wręcza jej listę zadań na ten tydzień. Wyraźnie widać, że Mara jest zmęczona i wściekła tymi rozkazami. Patricia jest w parze z Alfiem. Dziewczyna jednak zamiast odgrywać scenkę, obserwuje, co się dzieje za oknem. Zauważa, że pewien mężczyzna się na nią patrzy. Dziewczyna zaczyna panikować i pokazuje go innym uczniom, jednak ci go nie widzą...

Nina idzie do szkolnej łazienki. Ukrywa się w kabinie i wyciąga książkę o hieroglifach oraz tajemniczą "kostkę" znalezioną na strychu. Pech chce, że Amber była w kabinie obok i zrobiła Amerykance i jej rzeczom zdjęcie. Nastolatka grozi, że pokaże je nauczycielom, jeżeli nie pozna prawdy. Zdruzgotana Nina opowiada o wszystkim od "Sary" po wizyty na strychu, aż do "kostki".

Po lekcjach, pan Winkler prosi Patricię na rozmowę. Dziewczyna opowiada mu o zaginięciu Joy, wzywaniu duchów, wymazywaniu śladów... Nauczyciel obiecuje jej jakoś pomóc.

W domu, Amerykanka ma pretensje do siebie, że dała się przyłapać. Fabian próbuje pocieszyć dziewczynę. Niestety bez skutku.

W nocy, Nina i Fabian ponownie zakradają się na strych. Przygotowują wałki i fonogram. Po kilku minutach dołącza do nich Amber z czosnkiem i szczęśliwymi szpilkami. Trójka przyjaciół zaczyna odsłuchiwać wałki. Tym razem zamiast przeraźliwych krzyków słychać głos małej dziewczynki. Wspomniane dziecko zaczyna opowiadać, że jej rodzice nazwali dom Domem Anubisa. Jest smutna, ponieważ niedługo mają wyruszyć do pracy, do Egiptu. Dziewczynka stwierdza, że nie chce znowu zostać sama, ponieważ boi się, że coś jej się stanie... Amber sądzi, że też nie chce zostać na strychu i szybko wstaje z podłogi, zwalając starą misę. Hałas usłyszał Victor. Uczniowie w pośpiechu biegną w kierunku wyjścia, lecz wydostaje się tylko Amber. Na jej nieszczęście Victor już jest przed wejściem. Nastolatka stwierdza, że jest głodna, więc olewa zasady i idzie do kuchni. Właściciel domu biegnie za nią, dzięki czemu Nina i Fabian mogą spokojnie wyjść do swoich pokoi.

W nocy, Patricii śni się koszmar. W nim schodzi po schodach na dół w dużej, białej koszuli nocnej. Zbliża się do drzwi od piwnicy, z której słyszy głos Joy... Dziewczyna budzi się przerażona z krzykiem. Sprawa pogarsza się, gdy przed oczami staje jej tajemniczy mężczyzna, którego widziała w oknie...

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Rumors, kliknij tutaj.