FANDOM

“House of Sting”
Sezon 1, Odcinek 58
Odcinek 58
Informacje
Polska premiera

28 sierpnia 2011

Premiera w USA

19 lutego 2011

Dom Żądła

Scenarzysta

Diane Whitley
Danny Spring

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Hush

Następny

House of Never

House of Sting to pięćdziesiąty ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Następnego dnia w szkole, Victor opowiada nauczycielom o rozmowie uczniów. Teraz już na 100% pewien jest, że to oni mają elementy Ankh. Tymczasem, Patricia mówi "Sibunie", iż wymyśliła świentą kryjówke dla reliktów. Jednak zanim zdąrzyła powiedzieć, gdzie ona ma się znajdować, do sali wszedł Jerome. Chłopak przysięga, że już nie współpracuje z Rufusem, od którego właśnie dostał sms'a. I nie napisał nic miłego.

Pod wieczór, Fabian udaje, że ćwiczy taniec na bal, jednak mu nie wychodzi. Mick postanawia pokazać, jak to się robi i tańczą razem. Cały podstęp polegał na tym, że Campbell miał pomóc kumplowi, zaś reszta uczniów z ukrycia obserwowała ich mały występik, żeby się nauczył. Następnego dnia rano, Fabian chce zaprosić Ninę na bal. Nastolatka od razu odpowiedziała "tak", a nawet nie usłyszała do końca pytania. Sądziła, że zaraz znowu ktoś im przeszkodzi. I miała rację. Do jadalni weszła Patricia. Fabian jednak nie jest pewny, czy Nina mówiąc "tak" nie miała na myśli tego, co on miał. Buntowniczka rzuca jakąś obelgą do Ruttera. Chłopak lekko się zdenerwował i próbował uprzejmie wyprosić Patricię z pomieszczenia. Dziewczyna zrozumiała, o co chodzi i wychodzi do holu. Fabian zaprasza Ninę na bal. Amerykanka się zgadza i wszyscy są szczęśliwi. Na chwilę smutny nastrój przynosi Patricia, która wraca do jadalni i mówi, że ona miała iść z Rutterem na bal. Okazuje się jednak, że tylko sobie zażartowała.

Trudy woła Amber do holu. Gdy nastolatka jest na miejscu, dostaje wielką paczkę, która przyszła przed chwilą. Jest przekonana, że w środku znajduje się piękna suknia na bal. Ku jej niezadowoleniu, w środku jest... sukienka dla lalki. Amber jest zrozpaczona. Wieczorem, dziewczyny szykują się na bal. Podczas przygotowań chcą pożyczyć pannie Millington jakąś sukienkę. Ta jednak uważa, że wszystkie ich propozycje są okropne. Oznajmia, iż jedynym wyjściem jest zostanie w domu. Tymczasem na dole, chłopcy prowadzą swoje przygotowania. Na jaw wychodzi, że to Jerome ma prawdziwą suknię. Wczoraj podmienił ją z ubrankiem dla lalki, żeby chociaż na chwilę zapomnieć o Rufusie. Alfie obmyśla szybki plan i wymyka się z strojem do pokoju Amber. Nina, Patricia i Mara schodzą do holu w pięknych sukniach. Fabian pyta, gdzie znajduje się "królowa balu Millington". Nastolatki milczą. Alfie idzie do Amber i wręcza jej suknię. Okazuje się, że to on jest "Królem Tutem". Ku zdziwieniu wszystkich, dziewczyna chce pójść z nim na bal, po czym wygania go z pokoju, gdyż ma tylko 5 minut na przygotowanie się.

W salonie, "Sibuna" rozmawia przed wyjściem o kielichu Ankh. Po chwili Trudy podchodzi do nich i wręcza Patricii list, który prawdopodobnie jest od tajemniczego wielbiciela. Opiekunka jest wzruszona, widząc tak pięknych uczniów czekających na bal. Patricia i Nina idą do holu odczytać zaszyfrowaną wiadomość z listu. Sądzą, że może być ona od Joy. Nastolatka napisała, żeby spotkały się w klasie od historii. Wszyscy idą do szkoły, gdzie trwa bal. "Sibuna" zamiast iść do sali teatralnej, kierują się w stronę klasy. Amber uważa, iż wrzechświat bywa egoistyczny. Nie podoba jej się perspektywa spędzenia całego balu na składaniu kielicha. Grupa wchodzi do klasy i zastaje pana Winklera, który czeka na panią Robinson. Nauczyciel zauważa dość dużą torbę Patricii i pyta, co w niej jest. Nastolatka podenerwowanym głosem stwierdza, iż trzyma tam damskie drobiazgi. Jason zabiera torbę i pozwala sobie do niej zajrzeć. Nie zdąrzył jednak, gdyż do sali wszedł Rufus. W dłoni trzyma klepsydrę, w której jest pełno czerwonych moskitów pustynnych. Zeno grozi, że stłucze ją, jeżeli nie będą spełniać jego rządań. Każe panu Winklerowi iść po eliksir i wybraną, zaś "Sibunie" każe stać pod ścianą. Po wyjściu Jasona, zamyka salę i zagląda do torby Patricii. Tam jednak nie ma elementów... Ich posiadaczką jest Joy, która czeka w lesie na spotkanie z "Sibuną".

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Sting, kliknij tutaj.