FANDOM

“House of Surrender”
Sezon 2, Odcinek 80
Pp
Informacje
Polska premiera

19 październik 2012

Premiera w USA

5 marca 2012

Dom Przekazania

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Phantoms

Następny

House of Strategy

House of Surrender- To 80 odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Nina zapadłszy się na dół do tajemnego pomieszczenia w grze Senet próbuje się uwolnić. Nagle ujawnia się przed nią ojciec Victora i tłumaczy jej, że stąd nie ma wyjścia. Nina jest załamana. Tymczasem na lekcji uczniowie rozmawiają o wypadkach. Fabian nie wytrzymuje i pod presją wychodzi z klasy a Amber za nim biegnie. Chłopak chce zawiadomić dyrektora ale Amber próbuje odwieźć go od tego pomysłu. Wchodzą do gabinetu pana Sweeta i nagle słychać głos Niny. Sweet jest zdziwiony ale członkom Sibuny udaje się wyciągnąć z opresji. Vera rozmawia przez telefon ze zbieraczem czyli Rufusem. Do pokoju wchodzi Victor i dopytuje się szczegółów rozmowy. Oznajmuje pani Devenish, że ma się wyprowadzić. Vera jest oburzona a Victor zaprzecza jej pobytu w Domu Anubisa twierdząc, że zagraża to jej bezpieczeństwu. Vera nadal się sprzeciwia lecz w ostateczności wyprowadza się. Sibuna udaje się do biblioteki by zagrać w Senet. Pod Alfiem otworzyła się zapadnia. Ledwo trzyma się rękoma podłogi. Potem Patricia go wyciągnie.