FANDOM

“House of Thieves”
Sezon 1, Odcinek 33
Odcinek 33
Informacje
Polska premiera

26 lipca 2011

Premiera w USA

26 stycznia 2011

Dom Złodziei

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Risk

Następny

House of Hazard

House of Thieves to trzydziesty trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Po przedstawieniu rozpoczyna się, tzw. after party. Wszyscy świetnie się bawią. Nina i Fabian idą na pusty korytarz. Rozmawiają o odnalezionych reliktach. Chłopak nie sądzi, żeby Victor był zadowolony na widok pustego sejfu... Do przyjaciół podchodzi zmartwiona Patricia. Mówi, iż szukała Joy po całej szkole, jednak nigdzie jej nie ma. Obawia się, że Victor mógł ją dopaść. Nina uspokaja ją. Sądzi, że mężczyźnie nie chodziło o Joy, tylko o Rufusa. Panna Williamson obwinia siebię o tę całą aferę. Dziewczyna idzie do rowerowni, gdzie czeka Zeno. Tam dowiaduje się od detektywa, iż Joy przyszła do szkoły z nim. Pyta ją, czy znalazła wybraną. Patricia zaprzecza. Jednak pokazuje zaszyfrowaną wiadomość od przyjaciółki. Rufus jest przekonany, że Joy nadal jest na wolności. Za godzinę ma odbyć się spotkanie dziewczyn. Zeno postanawia jechać tam z Patricią.

Jakiś czas później, Trudy i Ade (wujek Fabiana) wracają do Domu Anubisa, żeby odpocząć po after-party, które nadal trwa. W holu spotykają Patricię. Opiekunka pyta, czemu nie jest na imprezie z resztą. Dziewczyna okłamuje kobietę i mówi, że na spektakl przyjechała jej ciocia z wujkiem i ponoć ma u nich nocować. Trudy upewnia się, że dziewczyna to zgłosiła, po czym wypuszcza nastolatkę z domu. Tymczasem w szkole, Fabian bardzo martwi się o Patricię. Sądzi, że Rufus jest jakiś podejrzany. Nina jednak uspokaja go. Victor rozmawia z nauczycielami o przedstawieniu. Stwierdza, iż fabuła jest bardzo podobna do historii ich stowarzyszenia... Nina, Fabian i Amber oglądają rozmowę z daleka. Właściciel Domu Anubisa wraca do swojego gabinetu, żeby sprawdzić sejf. Gdy okazuje się, że relikty zniknęły, wpada w furię. W tym samym czasie, Rufus i Patricia siedzą w samochodzie na drodze przy polanie. Czekają na Joy. Dziewczyna jednak nie zjawia się, co znaczy, że ją złapali. Nina dzwoni do Patricii. Nastolatka odbiera. Mówi, że jest z Rufusem. Wściekły Zeno wyrywa jej telefon. Mężczyzna chce odjechać. Panna Williamson chce uciec, jednak ten blokuje auto...

Nina zaczyna się martwić o Patricię, ponieważ nagle się rozłączyła, a zazwyczaj tak nie robi. Fabian sądzi, że może po prostu telefon się rozładował. Mara i Mick spędzają czas na osobności. Chłopak pyta ją, czy chce z nim chodzić. Panna Jaffray zgadza się. Nastolatka chce powiedzieć prawdę o zdjęciach, jednak przerywa jej pan Winkler. Mężczyzna mówi Mickowi, że pan Sweet wzywa go do swojego gabinetu. Jakiś czas później, Campbell próbuje się bronić, że tylko trenował. W końcu do pomieszczenia wchodzi Mara. Przyznaje się, że to ona zrobiła te zdjęcia, żeby się zemścić. Przeprasza za swoje zachowanie. Mick uznaje, że jest ona psyhiczna, po czym wychodzi.

Na imprezie, Jerome próbuje poderwać Chelseę. Specjalnie dlatego wmawia jej, że to on jest autorem sztuki. Dziewczyna jest zniechęcona, gdyż wiedziała, że spektakl napisała Nina Martin, a sam Clarke grał tą "gorszą połowę" wielbłąda. Alfie naśmiewa się z przyjaciela, który twierdzi siebię za specjalistę w tych sprawach. Jerome natomiast mu wytyka, iż jako jedyny na sali ma mundurek (Alfred nosi go, żeby przypodobać się rodzicom).

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Thieves, kliknij tutaj.