FANDOM

“House of Time”
Sezon 1, Odcinek 40
Odcinek 40
Informacje
Polska premiera

4 sierpnia 2011

Premiera w USA

2 lutego 2011

Dom Czasu

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Hoax

Następny

House of Aliens

House of Time to czterdziesty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Podczas śniadania, tematem numer jeden jest trzęsienie ziemi, które miało miejsce zeszłej nocy. Alfie myśli, iż to UFO zbliża się do Ziemi. Sądzi też, że Patricia mu wierzy. Fabian rozmyślał ostatnio o relikcie, który Nina próbowała rozszyfrować. Sądzi, iż podobny fragment tak samo się uaktywnia. W szkole, nastolatek siedzi sam w łazience, ciągle powtarzając najnowszą wskazówkę. W końcu wpada na pomysł, iż może chodzić o zegar w holu. Alfie wychodzi z kabiny. Słyszał jego myśli na głos.

Zauważa fragment układanki, który jego zdaniem należy do niego. Fabian ucieka do Domu Anubisa. Przegląda zegar w holu. Alfie ukrywa się i go podgląda. Rutter przez przypadek oderwał jedną ze wzkazówek sprzętu. Victor usłyszał jego jęk, więc chłopak ukrywa się w komórce pod schodami. Alfie podchodzi do zegara i ogląda zniszczoną wskazówkę. Pech chce, że właściciel domu go przyłapał. Kara: sprzątanie domu szczoteczką do zębów 5 raz w semestrze. Nina wraca do domu i zastaje Fabiana wychodzącego z komórki. Chłopak każe jej stać na czatach, zaś sam podchodzi do zegara. Udaje mu się otworzyć kolejny schowek. Niestety czeka ich niemiła niespodzianka - jest on pusty.

Wieczorem, "Sibuna" robi zegranie w pokoju Fabiana. Rozmawiając o tajemnicach, wychodzi na jaw, iż Alfie właśnie ich podsłuchiwał. Młody Rutter okłamuje go i mówi, iż ma to związek z UFO. Lewis natychmiast idzie poszukać jakiś informacji. Grupa stwierdza, że w pustym schowku był element układanki, który był w sejfie Victora obok skradzionego. Nina oznajmia, iż liczby od Sary mogą być jej, zaś sama wypisała także swoje. Ustawia je w relikcie. Nic się nie dzieje. Fabian jednak zauważa coś na ścianie...

Tymczasem w szkole, Mara zachęca uczniów do głosowania na nią w wyborach. Jerome proponuje przyjęcie do ich kampanii wyborczej Alfiego, dziewczyna jednak się nie zgadza. Podczas długiej przerwy, Clarke zaprasza przyjaciółkę na lunch. Ta skojarzyła to sobie z randką i przypomniała sobie o Micku. Odmawia, jednak potem przeprasza go za swoje zachowanie, a on ją za wyskoczenie z randką.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Time, kliknij tutaj.