FANDOM

“House of Venom”
Sezon 1, Odcinek 47
Odcinek 47
Informacje
Polska premiera

15 sierpnia 2011

Premiera w USA

14 lutego 2011

Dom Jadu

Scenarzysta

Diane Whitley
Danny Spring

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Bribes

Następny

House of Stars

House of Venom to czterdziesty siódmy odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

W nocy, "Sibuna" zbiera się przed sekretnym wejściem do piwnicy. Plan jest taki: zamierzają przesiedzieć jakiś czas w kryjówce pod ziemią, oglądając przy okazji rytuał zgromadzenia. Patricia mówi grupie, że musi coś załatwić, po czym odchodzi, zaś reszta wchodzi do piwnicy. Buntowniczka schowała się w komórce pod schodami. Wszystko ze względu na zjawiających się co chwilę członków tajemniczego zgromadzenia. Gdy wszyscy schodzą na dół, nastolatka biegnie do gabinetu Victora. Tymczasem, "Sibuna" oczekuje na rytuał w ukryciu. Amber rozdaje wszystkim jakieś koce. Rozpoczyna się "zebranie". Nasi bohaterowie poznają historię zgromadzenia. Victor tak naprawdę ma 95 lat. Wygląd zachowuje dzięki eliksirowi życia. Jednak nie zna jego receptury, gdyż Victor Senior zmarł przed jej przekazaniem. Victor Junior od wielu lat próbuje odtworzyć ją, jednak za każdym razem coś się nie udaje, w dodatku eliksiru jest z dnia na dzień coraz mniej. Lecz istnieje szansa na zyskanie eliksiru życia. Gdzieś w domu jest ukryty kielich Ankh, a wypity z niego eliksir życia daje wieczną młodość, może go jednak złożyć tylko wybrana.

Patricia przeszukuje gabinet Victora. Znajduje pod Corbierrem kartkę z nowym adresem Joy. Nastolatka korzysta z okazji i komunikuje się z przyjaciółką poprzez video-chat. Panna Mercer jest zaskoczona. Patricia pyta ją, co wie o wybranej. Joy mówi, iż jej ojciec wciągnął się w podejrzane sprawy Victora i nauczycieli. Ponoć jest także wybraną, ponieważ urodziła się 7 lipca o godzinie 7:00. Ta jednak wolałaby mieć normalne życie: oglądać telewizję, uczyć się na sprawdzian z fizyki, czy też spędzać dni z Patricią.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Venom, kliknij tutaj.