FANDOM

“House of Victory”
Sezon 1, Odcinek 45
Odcinek 45
Informacje
Polska premiera

11 sierpnia 2011

Premiera w USA

4 lutego 2011

Dom Zwycięstwa

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Yesterday

Następny

House of Bribes

House of Victory to czterdziesty piąty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Rano, podczas śniadania, Trudy prosi Ninę, żeby porozmawiały na osobności. Idą do holu, gdzie opiekunka mówi jej o śmierci Emily Grand (Sarah). Nina zaczyna płakać. Nie może uwierzyć w śmierć tak bliskiej jej osoby. Pani Rehmann mówi, iż pani Mulligan prosiła Amerykankę o przyjście do domu opieki. Ponieważ dzisiaj są wybory, nie ma lekcji. Zatem Nina może nie iść do szkoły. Gdy jest już w domu opieki, pani Mulligan daje jej stare pudełko z rzeczami Sary, gdyż staruszka chciała jej to dać przed śmiercią. Mówi jeszcze o pogrzebie, który ma się odbyć jutro. Po szkole, Fabian, Patricia i Alfie idą do Niny, która ogląda przedmioty z pamiątek po Sarze. Przyjaciele próbują ją pocieszyć, jednak z marnymi skutkami. Fabian zauważa w pudełku dokument mówiący, iż prawnymi opiekunami Sarah są Gustav i Isabella Zeno. "Sibuna" od razu poznaje, iż są to rodzice Rufusa. Tymczasem Trudy mówi Victorowi o śmierci Emily. Mężczyzna prosi opiekunkę o wyjście, po czym mówi sam do siebie, iż klucz umarł. Pod wieczór, Rodenmaar idzie do piwnicy, gdzie odprawia rytuał z egipskimi bogami.

Kilka godzin wcześniej, Amber i Mara szykują się na wybory. Obie są zdeterminowane i nastawione na sukces. Mara postawiła na wygląd wzorowej uczennicy: idealnie ułożony mundurek i spięte włosy, Amber natomiast wystylizowała się na gwiazdę. W szkole, trwają ostatnie przygotowania do wyborów. Panna Jaffray jest zmartwiona, ponieważ stoisko jej byłej przyjaciółki wygląda o wiele lepiej. Jakiś czas później, Amelia (wytypowana przez Alfiego) kończy swoją przemowę. Po niej przychodzi czas na Marę. Według opinii Patricii, jej kampania była nudna, ale mocna. Jednak pierwsza ocena nie pasowała jej. Rozpoczyna się "przemowa" Amber. Jednak zamiast niej jest pokaz cheerleaderek. Gdy już wszystkie uczestniczki skończyły przedstawianie swojej kampanii, uczniowie oddają głosy na swoje typy. Gdy nikogo nie ma przy stoisku z kartami odpowiedzi, Mick rozmawia z Robbiem - rok młodszym chłopakiem, który zajmuje się przeliczaniem głosów. Pyta go, kto prowadzi. Na jego nieszczęście, puki co szansę na zwycięstwo ma Amber. Campbell proponuje mu randkę z Patricią (w której Robbie się podkochuje), w zamian za sprawienie, żeby Mara wygrała. Nastolatek zgadza się. Jerome również jest ciekawy, kto prowadzi. Płaci Robbiemu wzamian za informacje o tymczasowym zwycięstwie Amber. W końcu nadchodzi czas na wyniki. Wygrywa Mara. Nastolatka jest szczęśliwa, jednak nie wie jeszcze o małym podstępie jej chłopaka. Gdy wszyscy rozchodzą się z sali, Mick rozmawia z Robbiem w łazience. Nastolatek dziękuje mu za pomoc, ten jednak nadal oczekuje spotkania z Patricią. Gdy wychodzą, dowiadujemy się, iż Jerome podsłuchiwał całą rozmowę.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Victory, kliknij tutaj.