FANDOM

Nina zaczęła krzyczeć, gdyż zobaczyła czaszkę. Wyciąga przed siebie rękę i pociąga dźwignie. Otwiera się kolejne przejście. Ruszyli dalej zobaczyć, co przygotował dla nich ojciec Sary. Kolejna pułapka na nich był pokój z wielką pajęczyną. Jej sznureczki były pokryte jadem pająka. Spostrzegawczy Fabian zauważa haki. Sibuna wraca gdyż nic nie mogą zrobić.

Dla Eddiego i Patrici Victor wymyślił nawożenie rabatek. Kiedy poszedł Eddie chciał wepchnąć Patricię do nawozu, jednak mu się to nie udało. Kiedy nadarzyła się okazja Patricia go wepchnęła. Patricia poszła do Domu Anubisa po torbę. Kiedy wyszła nie zauważyła Very która stała za drzwiami. Vera przeszukuje pokoje w poszukiwaniu amuletów. Niestety znalazła amulet Niny który był schowany w szufladce w domku dla lalek. Jerome mówi Alfiemu o swoim planie. Alfie bierze to zbyt poważnie i przynosi do szkoły gęsi. Jerome jest zaskoczony. Wybuchła panika na korytarzu, a Jerome ma doskonałą szansę, by wykraść kamień. Znajduje go w zbroi, niestety jednak cała zbroja na niego upada. Ktoś próbuje wejść do gabinetu.