FANDOM

“House of Yesterday”
Sezon 1, Odcinek 44
Odcinek 44
Informacje
Polska premiera

10 sierpnia 2011

Premiera w USA

4 lutego 2011

Dom Wczorajszego Dnia

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Pursuit

Następny

House of Victory

House of Yesterday to czterdziesty czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Następnego dnia rano, Fabian i Nina obserwują lustro w holu, chcąc rozwiązać kolejną zagadkę. Nie znajdują jednak nic, Victor zaś ich zauważa i każe wracać do szkoły. Wcześniej jednak mówi Amerykance, żeby ograniczyła swoje wizyty u Emily Grand do weekendów. W szkole, Nina jest zmartwiona, ponieważ Victor mógł dowiedzieć się o istnieniu Sary. Fabian jednak ją uspokaja.

Tymczasem do Domu Anubisa przychodzi pani Molligan wraz z Sarą. W tym momencie poznajemy kilka wątków z historii staruszki. Gdy patrzy w korytarz, przypominają jej się szczęśliwe chwile z rodzicami, gdy bawi się z nimi w chowanego. Z wspominania dawnych czasów wyrywa ją Victor, którego Sarah natychmiast się przestraszyła i zaczęła nazywać go mordercą. Opiekunka i Rodenmaar uspokajają ją. Sarah idzie do jadalni i przypomina kolejne sceny z dzieciństwa, gdy zasiadała do stołu z rodzicami i wówczas młodym Victorem. Staruszka mówi, że przyjaźnili się kiedyś. Trudy oprowadza panią Molligan po domu, Sarah idzie do salonu i widzi kolejne sceny. Pewnego dnia, jako mała dziewczynka spotkała siedzącego na schodach, płaczącego Victora. Wcześniej jego ojciec - Victor Rodenmaar Senior - kazał mu wydusić z jego przyjaciółki, gdzie znajduje się kielich Ankh, w przeciwnym wypadku odda go do sierocińca. Młody Victor skrzyczał Sarę. Szczęśliwe dni państwa Frobisher-Smythe minęły. Rodzice dziewczynki zginęli podczas ekspedycji do Egiptu, zostawiając ją z Victorem Seniorem, który nie należał do najlepszych opiekunów i Victorem Juniorem, który z miłego chłopca stał się taki sam, jak ojciec. Swoje smutki Sarah opłakiwała za pomocą fonogramu, bądź wypisywaniu dni na tablicy w pokoju. Staruszka po przemyśleniu sobie wszystkich tych lat mówi Victorowi, że nie wie, gdzie jest skarb, po czym mówi pani Mulligan, iż moga wrócić do domu opieki.

Po szkole, Nina zauważa w salonie na fotelu starą chustę, której wcześniej tu nie było. Od razu rozpoznaje, że to własność Sary. W nocy, staruszka odwiedza ją we śnie. Żegna się z Amerykanką i mówi, że od teraz to jej misja. Przestraszona nastolatka budzi się i zaczyna płakać.

Rano, przed szkołą, Mara i Mick szykują muffinki na kampanię dziewczyny. Nastolatka podczas pracy w kuchni mówi, iż wie od Jerome'a, że chłopak nie dostał stypendium. Mick zwierza jej się, iż w niczym nie jest dobry, z przedmiotów szkolnych radzi sobie bardzo źle, ze sportem jak się okazuje, to samo. Bał się po prostu odrzucenia ze strony Mary, panny idealnej. Dziewczyna wybacza mu. Gdy Jerome widzi parę ze sobą, jest wściekły na Marę, ponieważ go odrzuca i więcej czasu spędza z Mickiem, niż na organizowaniu kampanii wyborczej, jak on. Oznajmia jej, iż odchodzi z jej strony do Amber (która zwolniła Alfiego ze swojej kampanii).

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Yesterday, kliknij tutaj.