FANDOM

Jerome Clarke
SEZON 3-JEROME
Informacje
Płeć

męska

Wiek

siedemnaście lat

Kolor włosów

brązowy

Kolor oczu

niebieski

Zawód

uczeń

Rodzina

Poppy (siostra)
John Clarke (ojciec)
Joan Clarke (matka)

Przyjaciele

Alfie Lewis

Uczucia

Mara Jaffray (była dziewczyna) Willow Jenks (była dziewczyna) Joy Mercer (dziewczyna)

Wrogowie

Rufus Zeno

Zainteresowania

dowcipy/żarty

Szkoła

nieznana szkoła z internatem

Produkcja
Pierwszy odcinek

House of Secrets

Aktor

Eugene Simon

Jerome Clarke jest jednym z głównych bohaterów. Zawsze ma asa w rękawie. Wraz z najlepszym przyjacielem, Alfie'm, uważany jest za szkolnego dowcipnisia. Przez pewien czas pracował dla Rufusa Zeno, któremu sprzedawał informacje dotyczące Sibuny.

Historia

Jerome Clarke jest dosyć tajemniczą postacią. Początkowo niewiele wiadomo o jego przeszłości. Nieznana jest również data jego urodzin. Potrafi manipulować ludźmi. Wraz ze swoim najlepszym przyjacielem, Alfiem, robi im dowcipy. Znany jest w szkole przede wszystkim ze sprzedawania uczniom z młodszych roczników swoich starych referatów za wysoką sumę. Wykorzysta każdą okazję do zarobienia bądź pomęczenia innych, np. w przypadku Patricii, która martwiła się o zaginioną Joy. Krótko mówiąc: Clarke'a z początku nie można zaliczyć do grona pozytywnych bohaterów.

Wiadomo jednak, kto ukształtował jego trudny charakter - rodzice, którzy wysyłali go do szkół z internatem, odkąd tylko ukończył piąty rok życia. Zwierzył się z tego Marze Jaffray - jednej z dziewczyn mieszkających w Domu Anubisa, która początkowo zachowywała się wobec niego jak prawdziwa przyjaciółka, jednak po powrocie Micka, zaczęła go ignorować: gdy sportowiec wrócił, nastolatka przestała angażować się w wybory (Jerome zajmował się jej kampanią). Jerome'owi w końcu puściły nerwy i odszedł z jej kampanii do Amber. Z początku robił wszystko, żeby rozdzielić Marę i Micka, jednak po jakimś czasie przestał czuć cokolwiek do Jaffray. W drugim sezonie serialu Mick wyjeżdża do Australii i Jerome znowu zaczyna zbliżać się do Mary. Dziewczyna pomaga mu i Poppy odnaleźć zaginionego ojca i wspiera Clarke'a, gdy okazuje się, iż jego ojciec siedzi w więzieniu. Po jakimś czasie Jaffray zakochuje się w chłopaku, jednak nie dokońca jest tego świadoma, gdyż ciągle myśli o Micku. W końcu Mara i Jerome wyznają sobie uczucia i w finale drugiego sezonu zostają parą.

Związek z "Sibuną" zaczął mieć, gdy poznał Rufusa Zeno - dziwnym zbiegiem okoliczności stał się wtedy czarnym charakterem. Z początku Jerome'owi podobała się perspektywa "informacje=pieniądze", jednak w końcu sprawa przyjęła niebezpieczne obroty... Na szczęście jednak "Sibuna" pomogła mu.

Relacje

Mick Campbell

Mick i Jerome od czasu do czasu rozmawiali ze sobą, choć Jerome jest świadomie o niego i Marę zazdrośny. Jerome wie dużo o Micku i zazwyczaj dokucza mu. Nie są wrogami, ani przyjaciółmi - to tylko dwie osoby, które rozmawiają, gdy mają okazję. W sezonie 2, Mick denerwował się za każdym razem, gdy Mara mówiła o nim, a nawet był wściekły, gdy dowiedział się, że Mara była w związku z nim, gdy był w Australii. Obecnie to wrogowie, ponieważ oboje mają zakochali się w Marze. Mick jest zły, kiedy zobaczył Jerome'a całującego Marę w finale sezonu 2.

Poppy Clarke

Poppy to młodsza siostra Jerome'a. Początkowo szantażuje brata, ale łączą siły w poszukiwaniu ojca. Poppy często nazywa swojego brata "Młotkiem".

Mara Jaffray

Jerome i Mara

Jerome i Mara całują się

Mara na początku I sezonu tylko przyjaźniła się z Jerome'em. Jednak po wyjeździe Micka coś ich do siebie zbliżyło. Jerome zaczął się jej zwierzać, co w jego przypadku jest nowością. Zakochał się w niej, jednak Mara nic o tym nie wiedziała. Jerome pomagał jej w wyborach. Po powrocie Micka, Mara nie miała czasu dla niego. Jerome niepocieszony rzucił kampanię Mary i zaczął pomagać Amber. Jednak miał jakiś udział w jej wygranej. W 2 sezonie po wyjeździe Micka do Australii znów zaczął się do niej zbliżać. Kiedy Mara dowiedziała się, że Mick ma w Australii dziewczynę, zasmuciła się. Jerome razem z nią wpadł na pomysł, aby udawać zakochaną parę i wrzucić zdjęcia do internetu. Tak też się stało. I właśnie dzięki temu zobaczyliśny pierwszy pocałunek tej pary. Pod koniec sezonu zostają parą. W trzecim sezonie jest pewne, że są już razem, ponieważ zachowują się jak para i dużo czasu ze sobą spędzają. Prawdopodobnie spędzili ze sobą większość wakacji, wnioskując z rozmowy Mary i Jerome'a z Fabianem i Eddiem.

Alfie Lewis

Jelieeeeeeeeeeeeeeeee

Alie i Jerome

Alfie jest prawą ręką Jerome'a. Są współlokatorami i najlepszymi przyjaciółmi. Zwykle wygłupiają się i naśmiewają z innych mieszkańców, zwykle z Amber lub Patricii.

Nina Martin

Nina uważa, że ​​jest draniem i głupkiem. W finale, wydawała się być dużo bliżej z Jerome'em, który był postrzegany zapewniając jej ochronę i pomoc kilka razy.

Amber Millington

Maromeeeeee
Amber uważa, że Jerome jest mądrzejszy od niej, jednak są przyjaciółmi.

Willow Jenks

Dziewczyna jest podekscytowana na widok Jerome'a, odczuwającego mniej przyjazne nastawienie do 'nowej'.Jest trochę zmieszany i zaraz po jej wyjściu pyta się Mary, kim była ta dziewczyna. [1]Pocałunek Jerome i WillowW jednym z odcinków trzeciego sezonu dowiadujemy się, że Willlow podkochiwała się w Jeromie przez trzy lata... Jednak najwyraźniej Clarke nie odwzajemniał tych uczuć, szczególnie, że ma już dziewczynę. Jednak, gdy Sweet dał karę Jerom'owi za przeszkadzanie w lekcjach, zrobienie prezentacji, która okazała się mało historyczną oraz odstawienie scenek miłosnych dla Mary i Willow, która mu pomogła zaczeli się do siebie zbliżać. Jerome widocznie polubił Willow podczas wspólnych wygłupów, ale czy na tyle, by rozstać się z Marą i zostać jej chłopakiem? Odpowiedź brzmi tak!

Fabian Rutter

Fabian uważa, że Jerome jest draniem. W pierwszej połowie sezonu 1 nie byli widziani blisko siebie, ale pod koniec sezonu, on i Jerome zaczęli akceptować
Babain

siebie. Ale w sezonie 2, po tym jak Nina i Fabian zerwali, Jerome zaczął dokuczać im.

Patricia Williamson

Patrome1

Jerome z Patricią

Patricia i Jerome są znajomymi. Chłopak chce pomóc przyjaciółce w skontaktowaniu się z Joy (wtedy myślała, że ona nie żyje a żyla). W odcinku House of Memories Jerome pyta, gdzie jest Patricia (która potajemnie wyszła ze szpitala). Gdy słyszy odpowiedź, że poszła do swojego chłopaka, widać że Jerome jest troszeczkę zirytowany. W finałowych odcinkach nazwał ją raz "Trixie". Obecnie są bliskimi przyjaciółmi.

Joy Mercer

Pomiędzy nimi nie było zbyt dużo rozmów. (aż do 3 sezonu) Kiedy Joy dowiedziała się że Jerome zdradził Marę,postanowiły razem z Marą się na nim zemścić. Plan był taki,że Joy Jeroma w sobie rozkocha,a potem złamie mu serce.Niestety plan nie wyszedł,gdyż Joy i Jerome się w sobie zakochali,i zostali parą.
Awww Jeroy

Galeria

więcej fotek...

Ciekawostki

  • Ma młodszą siostrę Poppy Clarke.
  • Ma ojca o imieniu John Clarke, którego on i jego siostra Poppy starali się znaleźć, dopóki nie dowiedzieli się, że odsiaduje wyrok w więzieniu.