FANDOM

Mick
Mick Campbell
Informacje
Płeć Mężczyzna
Wiek 17 lat
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Niebieski
Zawód Uczeń
Rodzina Pan Campbell (ojciec)
Przyjaciele Fabian Rutter
Jerome Clarke
Amber Millington
Alfie Lewis
Mara Jaffray
Relacje Mara Jaffray (była dziewczyna)
Amber Millington (była dziewczyna)
Wrogowie Victor Rodenmaar Jr.
Rufus Zeno
Zainteresowania Sport
Wykształcenie Nieznana szkoła z internatem
Debiut House of Secrets
Grana przez Bobby Lockwood
Inne wersje Mick Zeelenberg (Holandia)
Kaya Sahin (Niemcy)
[Źródło]
Mick Campbell jest głównym bohaterem serialu. W pierwszej serii chodził z Amber, a potem z Marą. Ich związek trwał w sezonie 2, lecz gdy Mick wyjechał do Australii, Mara związała się z Jerome'em. Wiadomo, że w sezonie 3 nie pojawi się.

Historia

Mick Campbell urodził się 21 lipca 1995 roku. Urodzony sportowiec i według dziewczyn w szkole najprzystojniejszy chłopak, jakiego widziały. Jego ojciec ma jednak inne plany wobec syna. Chce, żeby został lekarzem, sam zaś jest wpływowym biznesmenem. Cóż, jednak ambicje pana Campbella nie zostaną spełnione, gdyż Mick bardzo źle się uczy. Na początku serialu jego dziewczyną jest Amber Millington. Niby pasują do siebie, lecz później zrywa z nią dla Mary Jaffray. Podobnie jak jego obecna partnerka, nie należy do "Sibuny". W pewnej części serialu starał się o stypendium do szkoły sportowej w Kalifornii. Pomimo sprzeczki z ojcem, którą wygrał i wielu treningach nie dostał się do niej. Wszystko przez stres związany z wydarzeniami, które miały miejsce podczas treningów z panią Robinson. Mara (która miała swój buntowniczy okres) zrobiła im fotki z ukrycia i zmontowała je tak, żeby o czymś świadczyły, po czym wysłała do pana Sweeta. W sezonie 2 wyjeżdża do Australii, by tam się uczyć. Powraca na koniec sezonu.

Relacje

Jerome Clarke

Mick i Jerome od czasu do czasu rozmawiali ze sobą, choć Jerome jest świadomie o niego i Marę zazdrośny. Jerome wie dużo o Micku i zazwyczaj dokucza mu. Nie są wrogami, ani przyjaciółmi - to tylko dwie osoby, które rozmawiają, gdy mają okazję. W sezonie 2, Mick denerwował się za każdym razem, gdy Mara mówiła o nim, a nawet był wściekły, gdy dowiedział się, że Mara była w związku z nim, gdy był w Australii. Obecnie to wrogowie, ponieważ oboje mają zakochali się w Marze. Mick jest zły, kiedy zobaczył Jerome'a całującego Marę w finale sezonu 2.

Mara Jaffray

Jara

Mara z Mickiem

Początkowo Mara i Mick niezbyt często ze sobą rozmawiali. Dziewczyna skrycie się w nim podkochiwała, jednak wolała nie afiszować się ze swymi uczuciami. Zwłaszcza, kiedy z chłopakiem chodziła jej najlepsza przyjaciółka. Wkrótce Mick poprosił ją o pomoc przy zadaniach z chemii. Od tej pory zaczęli się spotykać. Po wielu wzlotach i upadkach zostali piękną parą. Byli razem na balu semestralnym. Ten piękny związek trwałby dłużej, gdyby nie wyjazd Micka do Australii. Para mogła rozmawiać ze sobą jedynie za pomocą video chatu. Mara nie mogła ukryć zachwytu, kiedy to Campbell powrócił do Domu Anubisa. Niestety - wtedy już zbliżyła się do Jerome'a...

Alfie Lewis

Alfie i Mick są przyjaciółmi, ale gdy Alfie staje na drodze do Amber, Mick staje się bardzo zazdrosny.

Nina Martin

Nina niezbyt rozmawia z Mickiem, ale pomagała Amber w problemach z nim związanych. Oboje są rzadko widziani razem.

Amber Millington

Mickber1

Mick z Amber

Na początku Amber i Mick chodzili ze sobą, lecz później zerwali ze sobą, ponieważ Mick znalazł sobie nową dziewczynę, Marę. Jednak są przyjaciółmi.

Fabian Rutter

Mickbian

Fabian uczy Micka tańczyć

Mick był współlokatorem Fabiana. Fabian często pomagał mu z jego problemami z Amber. Są naprawdę dobrymi przyjaciółmi i Mick wie, że Fabian lubi Ninę. Kiedy Mick przeniósł się do Australii powiedział, że był zaskoczony, że "Eddie był w łóżku Micka".

Patricia Williamson

Mick jest znajomym Patricii. Dziewczyna jednak sądzi, że on jest "Łamaczem Serc". Patricia często daje Marze rady w jego kwestii, jednak ona i Mick nie rozmawiają zbyt wiele.

Joy Mercer

Mick i Joy mają dość dobre relacje, rzadko jednak rozmawiają. Niektórzy obstawiają, że będą ze sobą chodzić. Joy była trochę smutna, kiedy to żegnała się w wyjeżdżającym chłopakiem.

Ciekawostki

  • On jest jedynym sportowcem w Domu Anubisa.
  • W drugim sezonie wyjeżdża do Australii i wraca w finale.