FANDOM

Nina Martin
Informacje
Płeć

kobieta

Wiek

17 lat

Kolor włosów

brąz

Kolor oczu

brązowy

Urodziny

7 lipca 1995 07.00 AM

Zawód

Wybrana, uczennica

Nazwy

Nina Evelyn Martin

Rodzina

Evelyn Meridian Martin (babcia)

Przyjaciele

Sara Frobisher-Smythe
Amber Millington
Fabian Rutter
Patricia Williamson
Alfie Lewis
Jerome Clarke
Eddie Miller
Mara Jaffray
Jerome Clarke
Willow Jenks

Uczucia

Fabian Rutter (chłopak)

Wrogowie

Rufus Zeno
Senkhara
Joy Mercer

Zainteresowania

st. Egipt

Szkoła

Nieznana szkoła z internatem

Produkcja
Pierwszy odcinek

House of Secrets

Aktor

Nathalia Ramos

Nina Evelyn Martin- Amerykanka, przybyła do Domu Anubisa spóźniona o dwa tygodnie. Jest Wybraną, czyli osobą która może ocalić świat przed zagładą.

Wygląd

Nina

Natura obdarzyła Ninę długimi falowanymi brązowymi włosami oraz pięknymi niebiesko-zielonymi oczyma. Nastolatka ma jasną, delikatną cerę i idealny nosek bez skazy. Urodę dziewczyny dopełniają pełne malinowe usta i różowe policzki. Dziewczyna wygląda na miłą i sympatyczną, ale mimo to niektórzy mieszkańcy Domu Anubisa nie darzą jej zaufaniem.

Osobowość

Nina jest rozważną i ostrożną dziewczyną. Niemniej trudno ją przestraszyć i zniechęcić do czegoś. Jest nieśmiała, ale stanowcza. Jest bardzo inteligentną nastolatką i dobrą uczennicą. Do Domu Anubisa

Tumblr lsbs34GL8M1qbrz79o1 500

Nina Martin

trafiła dzięki stypendium. Nina bardzo przywiązuje się do ludzi. Czasem jest zbyt ufna. Nie lubi być bezbronna i wręcz nienawidzi gdy inni mają ją za słabeusza. Nina bardzo pomaga chorowitej babci i niezwykle się o nią troszczy. Z bólem rozstaje się z nią podczas wyjazdu do Anglii. To czyni z niej oddaną wnuczkę i wierną przyjaciółkę.

Bliscy

Rodzice Niny zginęli w wypadku samochodowym gdy dziewczyna była bardzo mała. Od tego czasu Niną opiekuje się babcia Evelyn, z którą nastolatka ma bardzo dobry kontakt. Nina jest jedynaczką, ale bardzo chciałaby mieć rodzeństwo. Dziewczyna przyjaźni się z członkami Sibuny: Amber Millington, Patricią Williamson, Alfiem Lewisem, Eddiem Millerem i Fabianem Rutterem. Pod koniec pierwszego sezonu Nina i Fabian zostają oficjalnie parą.

Historia

SEZON I

Osiemdziesiąt lat temu pewne małżeństwo archeologów, Państwo Frobisher-Smythe, wybudowało piękny dom, który nazwali- Dom Anubisa. Wprowadzili się do niego razem z ich jedną jedyną córką Sarą. Niestety, oboje zginęli tragicznie w czasie prac przy wydobywaniu grobowca króla Tutanchamona. Sarah pozostała w domu rodziców pod opieką okrutnego i podstępnego opiekuna, Victora Rodenmaara Seniora. Kiedy dorastała, odkryła w domu znaki prowadzące do ukrytego przez jej ojca Roberta Frobisher-Smytha skarbu. Nigdy jednak go nie odnalazła, aż w końcu wyprowadziła się z Domu Anubisa. Obecnie w domu Anubisa mieści się tradycyjna brytyjska szkoła z internatem. Victor wciąż tu mieszka, opracowawszy eliksir nieśmiertelności który sprawia, że nigdy się nie starzeje. Eliksir ten jednak nie jest w stanie zapewnić mu nieśmiertelności, dopóki nie zostanie wypity z Kielicha Ankh. To właśnie kielich był przedmiotem poszukiwań zarówno Sary, jak i Victora oraz jego poddanych- pracujących w szkole w charakterze nauczycieli. Tu pojawia się Nina, wyjątkowa dziewczyna z Ameryki, która dostaje od Sary (ta znajduje się w domu spokojnej starości) tajemniczy naszyjnik. Jest w niej coś szczególnego? Czyżby to właśnie ona została wybrana do odnalezienia Kielicha Ankh i odkrycia zagadki nieśmiertelności? Nina wraz z klubem Sibuną poszukują kielicha i Joy Mercer, która zaginęła na początku semestru.

Tajemnica Domu Anubisa - trailer00:15

Tajemnica Domu Anubisa - trailer

Zwiastun I sezonu TDA

Sezon II

Po złożeniu i zachowaniu kielicha Nina zauważa dziwną postać, która jej mówi aby ta zaczęła poszukiwania Maski Anubisa i dać ją jej w przeciwnym razie Ninę spotka śmierć. Przerażona Nina znajduje pomoc wśród przyjaciół i razem rozpoczynają poszukiwania. W nocy zmora pieczętuję Ninę klątwą o nazwie Znak Anubisa. Później okazuje się że duch nazywa się Senkhara i była władczynią Egiptu. Odkryto jej grób lecz znajdował się tam wyłącznie Diadem. Wraz z przyjaciółmi główna bohaterka znajduje ukryty gabinet Roberta Frobisher-Smytha, gdzie znajduje się tajne przejście prowadzące do 7 niebezpiecznych zagadek na końcu których znajduje się Maska Anubisa. Po pewnym czasie przyjaciele Niny zostają również zapieczętowani i od tej chwili jak Ninie grozi im śmierć. Tu pojawia się Vera, kobieta zatrudniona przez Victora do opieki nad mieszkańcami domu Anubisa. Okazuje się że Vera pracuje dla zbieracza, i podobnie jak Victor szuka maski. W późniejszym czasie Nina jest zdruzgotana chorobą swojej babci którą, rzecz jasna spowodowała Senkhara. Główna bohaterka stawia się zjawie. Za karę Nina może narzucić złą klątwę na przyjaciół. Fabian ma amnezję, Amber się zestarzeje, Patricia straciła głos, a natomiast Alfie robi się coraz młodszy. Do członków Sibuny dołącza Eddie i Joy. Na koniec okazuje się, ze maska na końcu tuneli to fałszywka. Prawdziwa stoi w bibliotece. W finale w Ninę zakładającą maskę Anubisa wstępuje Senkhara, Fabian próbuje jej pomóc. Senkhara, kontrolująca Ninę, chciała uśmiercić Fabiana. Jednak Joy wstawiła się za Fabiana. Joy umiera. Gdy Rufus (zbieracz) zakłada maskę Anubisa, Senkhara wstępuje i w niego. Lecz maskę może założyć jedynie osoba o czystym sercu. Rufus i Senkhara zostali zesłani do Egipskiego Piekła. Maska roni łzę złota. Wykorzystują ją jednak aby uratować Joy. Nina daje Victorowi pierścień od jego ojca, którego spotkała jako ducha w lochu, do którego została zesłana za przegranie ostatniego zadania. Potem Joy i Fabian uratowali wszystkich zesłanych do lochów. Na przyjęciu z okazji końca roku w domu Anubisa Nina i Fabian się całują, Jerome i Mara również, Mick powraca, a ojciec Jeroma i Poopy wychodzi z więzienia. Wszystko kończy się na znalezieniu przez Victor'a w pierścieniu od jego ojca ostatniej złotej łzy.

Tajemnice domu Anubisa Sezon 201:56

Tajemnice domu Anubisa Sezon 2

Angielski zwiastun 2 sezonu (nickelodeon)

Sezon III

Po wakacjach do domu przybywają uczniowie. Okazuje się, że Nina nie wraca do domu Anubisa. Na jej miejsce przyjeżdża nowa uczennica - KT. W związku z tym nie potrzebne jest opisywanie tutaj wydarzeń z 3 sezonu.

Tajemnice domu Anubisa Sezon 3-001:01

Tajemnice domu Anubisa Sezon 3-0

Angielski zwiastun III sezonu TDA

Nina-Gran-Hug

3

Lpl7
Lpl3

Tumblr lw6j9sCczU1qe0xyxo9 250

Tumblr m980nsIgHR1qm5laa

Tumblr ll4iijIoDj1qapc90
270a1fd200293e0e51599a6d

761c66f2002717e750c5fbae

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Nina Martin

  • nina martin

    2 wiadomości
    • nino  gdzie kupiłaś swoje oko horusa chce je mieć plis powiedz gdzie je kupić
    • Nina go nie kupywała! Bo horus mi podarował oko i zrobiłem z tego naszyjnik:D