FANDOM

Piper Williamson
Piper Williamson
Informacje
Płeć

kobieta

Wiek

17 lat

Kolor włosów

czerwony

Kolor oczu

zielono/niebieskie

Zawód

Uczennica

Rodzina

Patricia Williamson (bliźniaczka)

Przyjaciele

Amber Millington
Joy Mercer
Patricia Williamson
Alfie Lewis

Uczucia

Alfie Lewis (zauroczenie)

Szkoła

Nieznana szkoła muzyczna

Produkcja
Pierwszy odcinek

House of Oblivion

Aktor

Nikita Ramsey

Piper Williamson jest siostrą bliźniaczką Patricii. Po raz pierwszy pojawia się na zewnątrz i Vera przez pomyłkę ciągnie ją do szkoły, myśląc, że to jest Patricia, aby sprawdzić jej torebkę wraz z resztą sibuny. później, Patricia wraz z Piper zaczynają się kłócić i w ten sposób wszyscy dowiadują się, że Piper jest bliźniaczką Patricii. Ona również wydaje się być o wiele milsza niż jej siostra. są identyczne, ale nie mają takich samych osobowości. Dwa odcinki po tym jak się pojawiła, Eddie i pan Sweet dowiadują się, kim ona jest to wszystko dzięki Patricii, bo poprosiła ją aby to ona poszła na randkę zamiast niej. Eddie próbował ją pocałować, ale Patricia nie mogła tego już wytrzymać, wiec wyjawiła im jej tożsamość. Piper naprawdę jest przeciwieństwem swojej siostry, i jest nawet trochę naiwna, ponieważ była bezradna wobec siostry, kiedy Patricia poprosił ją, aby poszła na faszywą randkę. Ona zauroczyła się Alfiem. Eddie jeden raz pocałował Piper myśląc, że to Patricia, jej siostra bliźniaczka.

Ciekawostki

  • Ona chodzi do szkoły muzycznej.
  • Ma siostrę bliźniaczkę (Patricia Williamson).
  • Ona nie pojechała na wycieczkę do Mediolanu.
  • Ona zauroczyła się Alfiem.
  • Aktorka grająca ją, Nikita Ramsey, jest siostra Jade Ramsey, która gra Patricia. Williamson, w prawdziwym życiu.
  • Można ją krótko zobaczyć na wideoczcie z Eddiem w House of Heartbreak.